måndag 24 juni 2013

En läckerbit!














Att bjuda på efter maten är denna efterrätt!
Marängbakelse.

Måndag och ny vecka. Så fort vardagen börjar känner jag att jag inte hinner med...
Men den här veckan har jag tagit en hel dag ledigt. På onsdag ska jag vara hemma och fixa med papper och annat jag ligger efter med.

Ikväll kommer nytt valpbesök så det blir nog bara hundrunda med stora vovvarna så jag hinner med alla valpbestyren.


Ha en härlig start på denna vecka 26!
Och en skön semester till er som redan börjat, själv jobbar jag 3 veckor till...

Kram kram 













18 kommentarer:

  1. Marängbakelse det låter smaskens dé :)
    Ha en fin Måndag & en bra kommande vecka/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott.
    Har du din andra blogg på blogger?
    försöker starta en ny blogg men jag får inte till det.....
    kram

    SvaraRadera
  3. Mums så gott....vilka söta formar. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vad mumsigt, det har jag aldrig smakat. Hoppas det går bra med valpbesöken....måste kännas konstigt att lämna ifrån sig dom små vovvarna sen. Krams m

    SvaraRadera
  5. Mmmmm, vad mumsigt goda de se ut bakelserna.
    Skönt att ha en ledig dag att göra allt sånt som man inte hinner med.
    Lycka till med valpköparna.
    Ha en fin måndag kväll.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Så fina! Låter jättegott!
    Imponerad över allt du hinner fast du har fullt i härliga småvovvar hemma!!!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Så gott det ser ut. Söta formar.
    Mycket att stå i med alla valpköpare.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Gott gott gott!!
    Tycker du verkar hinna en hel massa även när du har huset fullt i valpar!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Jag jobbar i en vecka till och kan knappt vänta! Fast är det inte så att när man är inställd på något så kan man knappt stå ut. Mums vad gott du bakar! Kram Nina

    SvaraRadera
  10. Så fint det ser ut!! Jättegoda också säkert :-) Mmmm! För min del får du gärna visa måååånga bilder på valparna... de är såååå söta!!!

    SvaraRadera
  11. Ser galet goda ut o du är fantastiskt fin i din klänning. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. mums, så gott det ser ut.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  13. Så god den ser ut och vilka fina bilder du tagit.
    Kommer sakna de små liven när de flyttat.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  14. Underbart gott!!!
    Ha en jättefin dag
    kramar Tina

    SvaraRadera
  15. Ser smarrigt ut!!!
    Här lever man lantliv nu...och jag känner mej jätte slapp (på gott och ont)...ska nog röra lite mer på mej...men nu ska ju snart regnet komma i veckan...men idag skiner solen iaf ;))...tittade precis ut genom fönstret..och där står en rådjurshona med sitt kid....nästan framme vid vår bro...så vackert!!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  16. Maräng som är så himla gott. Dessa ser supersmarriga ut. Att du hinner med allt med så mycket smått i huset ;-)
    Kram anette

    SvaraRadera
  17. Oj det såg farligt gott ut! Så skönt med en ledig onsdag! Ha en fin fortsatt vecka:-) Kram

    SvaraRadera