lördag 8 juni 2013

Klänningar





Nästa vecka ska vi fira en student. 
Min systerson tar studenten, själva har vi ett mellanår så vi behöver inte styra med detta i år :)

När jag beställde hem lite kläder från Zalando blev det en klänning men den var för stor så den returnerades. Sen skulle jag beställa en ny igen men detta kom jag ihåg sent sent i torsdagskväll så jag hoppas nu att jag hinner få hem dem (ja för det blev faktiskt 2 klänningar...) innan studenten!!

Här är de jag tittade på...






Och två klickades hem.
Vilka? Gissa ni, jag visar er senare... 


Tidigt idag på morgonen, efter valpbestyren, vid 6-tiden var jag ute med de stora vovvarna i skogen (vi var ensamma ;)) och det var jättehärligt. Lagom varmt för hundarna.

Nu ska städgrejorna och fika fram för snart kommer dagens första valpbesök. Efter det kommer det två till så det blir vad jag sysslar med denna lördag.
Vad har ni för er?


Önskar er en härlig lördag!
Kram kram 






8 kommentarer:

  1. Så fiiina,men...Gissa tjaa du...De bägga åt väster? kanske :)

    /Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Snygga allihop, svårt att gissa:)
    Har städat hela huset och belönar mig med att sola just nu:)
    Lycka till med valpvisningen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina klänningar allihopa. Hoppas de kommer i tid.
    I dag har jag slappat och njutit av att inte behöva åka till Svenska skolan i Melbourne och jobba. tog sovmorgon, lång frukost. Vi han med att städa, tvätta massor och avslutade med ett handelsträdgårdsbesök efter lunch. Köpte några träd som ska i jorden under morgondagen.
    Ha det fint!
    Kram anette

    SvaraRadera
  4. Sååå fina ;)

    Alla var jättefina men kag gissar på den uppe till vänster och nere till höger, hade jag rätt?

    Lycka till med alla besök idag!!!

    Kramis Ulrika

    SvaraRadera
  5. Fina alla fyra men jag gissar på 1o 3. Ha en fortsatt skön helg vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Hmm.. 1 och 3 ? ;)
    Det är så fint med klänningar, och skööönt! Jag håller på att fylla på i garderoben för sommaren nu ;)
    Ha en mysig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. De två till vänster tyckte jag var super snygga....blir nyfiken på vilka du valt. Kram Anette

    SvaraRadera