tisdag 25 juni 2013

Trädgården






Igår och idag på morgonen när jag var ute tidigt med hundarna var det så vackert i skogen när solen sken mellan trätopparna på de daggvåta buskarna. Har jag med mig kameran då, näe självklart inte... Inte ens mobilen.
Får väl ha detta vackra kvar i minnet nu när en regnomgång är på väg igen!

I trädgården har det hänt mycket sista tiden. Blir så glad för varje blomma jag ser slå ut. Inte för att vi har mycket växter men lite blommar det här i alla fall.





Ikväll kommer det nya valpbesökare, äldre och yngre ;)
Kanske hinner vi med en sväng till gymet oxå. Promenixen med de stora doggisarna får bli senare, det är för varmt för de att promenera nu.


Ha en härlig tisdag vänner!
(För mig är det lite fredag eftersom jag har ledigt imon...)
Kramisar





18 kommentarer:

  1. Va härligt med långa promenader med både dom stora och dom små :)
    Vi har också ett underbart väder och jag hoppas verkligen att det håller i sig... länge :)
    Nu ska jag kika på dina läckerheter i inlägget nedan!
    Stooor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Underbart,ljuvligt,härligt & sååå vackert/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det härligt med alla blommor som blommar! :)

    Sen är det svårt att titta sig less på sötnosarna du har hemma :)
    Golden valpar är bland det sötaste som finns tammesjutton!! ;)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
  5. Fint du har det i trädgården!!! Idag har jag investerat i ett olivträd....undrar om det överlever säsongen?! Njut din lediga dag i morgon...krams maria

    SvaraRadera
  6. Visst njuter man av allt som blommar i trädgården skulle bara vilja ha lite mer sol....njut av din leiga dag i morgon. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Vilka fina blommor du har. Finns de där i din trädgård så har ni betydligt fler än vad vi har. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Härligt med dem där fina stunderna i skogen när man verkligen tittar sig omkring..
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  9. Mornarna är helt underbara nu!är ute på morgonpw vanligtvis med min gå-vän men idag försov jag mig så det rök om det!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Jag vill egentligen inte klaga men jag tycker nog att det är lite kallt men visst njuter jag av allt blommande och annat fint om tillhör sommaren. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Jag har inte mycket blommor heller, men skulle vilja ha lite mer. Skönt att du får vara ledig i morgon.
    Kram helena

    SvaraRadera
  12. Ja det är så vackert ute nu med allt som blommar. Fina bilder! Jag har inte mycket blommor i trädgården, inte ne neda rabatt, jag brukar mest ha krukor lite utplacerade men i år har jag inte ens hunnit fixa det, få se om jag får till innan hösten ;).

    Ha det! Kram JEnnifer

    SvaraRadera
  13. Visst är det härligt med alla blommor som blommar just nu.
    Kram

    SvaraRadera
  14. så fina blommor från din trädgård.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  15. Verkligen fina blommor! Det är underbart att ha trädgård tycker jag!

    Dina bakelser så väldigt smaskiga ut!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  16. Det är nu man njuter av att ha en trädgård :-) Fina!

    SvaraRadera
  17. Härligt med promenader, fina blommor!
    Ha en skön ledig dag!
    Kram Helen

    SvaraRadera