söndag 2 juni 2013

Söndagsbild!








Juni månad är här! Nu börjar sommaren på riktigt.
Men starten var inte så bra... Här bjuds det bara på grått väder och mer regn ska komma idag men det kan bara bli bättre!

 

Min söndags bild får bli en sommarbild. Med regndroppar på.
Rhododendron jag planterade för ett tag sen verkar trivas bra i alla fall med vädret vi haft hittills. Den blommar. Den blommar mycket. Och det hoppas jag att den fortsätter med. 



På Fabriken kan du se fler söndagsbilder!



Nu ska vi ta tag i en ny flytt i rummen här. 
Valparna och mamma Svea ska flytta in i eget rum! Får se om matte flyttar efter...
En del hundpapper ska fixas, mail ska skickas och både tvätt- och strykhögen ska minskas denna söndag. 
Och blir det tid över har jag en massa bilder som ska sparas ner på en extern hårddisk.
I fall det skulle hända nåt med datorn...
Och några goda vänner kommer förbi i em för lite valpmys. 
Det var min söndag det.


Önskar er en fenomenal söndag vänner!
Kram kram 






16 kommentarer:

  1. Härlig tid. Vackra blommor på din uteplats. Den ser ut att må jättebra. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Så fin Rhododendron du har...på min är det bara knoppar än så länge....men min står i marken...nu ser jag att solen försöker titta fram så det blir väl lite "slappt" uteliv idag...
    Ha en fin dag och hoppas solen tittar fram hos er också;)))
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Mysiga bilder.
    Ja, idag blir det en välbehövlig innedag.
    Men vi har sått gräs på lite olika ställen så regnet är ganska välkommet.
    Syster yster och vi kommer mer än gärna på besök om det finns möjlighet framöver ;)
    Är galet nyfiken på era små sötnosar.
    Ha en skön fortsättning på söndagen nu, kram Malin

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder! Den där kamera kursen gjorde ett bra jobb ;)

    Perfekt att fixa inne i det här vädret. Om jag förstått rätt så bor du ganska nära mig ändå? Och då har ni säkert med haft åska i ett par timmar nu :( Usch.

    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild på rhododenron-knoppen <3
    Önskar dig en mysig söndag Suss!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker rhododendron du har! Här har vi inne väder också, då passar jag på att ta hand om tvätten!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Fina blommor du bjuder på idag. Älska rosa blommor i alla dess slag. Hoppas att du får en mysig kväll. Kram Nina

    SvaraRadera
  8. Väldigt fina blommor! Hoppas du får en liten mysig stund efter du gått igenom alla måsten. ska också stryka och fixa lite nu:) kramkram Nilla

    SvaraRadera
  9. Fullt upp förstår jag. Rhododendron en favoritblomma som är helt ljuvlig. Sv mina jeans är köpta på Lindex o är hur sköna som helst, kan rekommendera dem varmt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Jag skulle inte kunna hålla mig borta från valparna, så jag skulle nog flytta med!
    Fina bilder! Hoppas du blev av med todohögen!
    Kram helena

    SvaraRadera
  11. Tack för påminnelsen, skulle också behöva kopiera hårddisken.
    Tack för fin komplimang också ;)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hoppas ni haft en fin eftermiddag och att starten på veckan blir kanon. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Vackra blombilder <3

    Tack för en supermysig em hemma på sjuan med valpmys & gofika <3

    Kramis Ulrika med fam



    SvaraRadera
  14. Ljuvliga bilder/Kram Annmi

    SvaraRadera
  15. God natt !

    Vilka fina bilder.
    Härligt med valpar. Tänk så söta dom är.
    Jag skulle nog ha svårt att inte flytta med :)


    Hoppas att du kunde få bort lite av att göra listan.
    Skönt att få bort gjort saker.
    Jag ska fortsätta imorrn. Då jag blir ledig igen.

    Ha en fin veck a ! Kram från Mig

    SvaraRadera
  16. Åh va härligt! Hoppat att lite minskade på din lista. Här har det mest varit jobb jobb och lite till jobb. På snudd till mycket osocial med min man och hund. Må gott

    SvaraRadera