torsdag 27 juni 2013

Torsdagstema - juni moodboard





Torsdag och ett sista tema på Fabriken innan sommaruppehållet.
Juni!
Och juni för mig är blommor, mycket blommor! 
Blommor i krukor på uteplatserna, blomstrandet i trädgården, blommor till skolavslutning o student och vilda blommor till midsommarfirandet.

Juni - Moodboard


  

Fler juni-tolkningar kan du se här!


Redan torsdag. Veckan går snabbt med en dag ledig.
Skönt det där. Med en dag ledig mitt i veckan, att vara hemma och pyssla med sånt som är svårt att hinna på vardagskvällarna.


Idag är det dock arbetsdag igen...
Önskar er en härlig torsdag!
Kramisar












15 kommentarer:

  1. Jag håller helt med om att juni är blommor! Skönt med lediga dagar mitt i veckan i bland. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår fint =) Och njuter av dagarna....kram =)

    SvaraRadera
  3. Härliga sommarblomster. Ha en skön dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart med alla vackra blommor. Ha en härlig torsdag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du beskriver Juni precis som jag också ser det. Det är blommor, midsommar, skolavslutning/student och blommor igen

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Härliga foto/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  7. Ja juni det är blommornas tid. Jag tyckte det var snyggt med den där stora vita blomman i den lite mera runda skålen, jätte fint verkligen.
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Jaa vad vore våran svenska sommar uran alla dessa underbara blommor .
    En dag kvar sedan har jag oxå semester i två veckor.
    Hoppas verkligen att vi får njuta av härligt väder.
    Behöver verkligen tanka upp batterierna känner jag ;))

    Kram Thesd

    SvaraRadera
  9. Underbart med blommor.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Blommor är underbara! Och mycket tacksamma att fota ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  11. Härliga Juni!!!
    Ibland kan det behövas en regn dag för att komma ikapp inomhus...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Blommor passar bra till juni månads moodboard, de hör ju sommaren till. Ja, ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar så jag hann med allt ;) Ha en skön kväll! Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Härliga juni med mycket blommor o grönt en underbar månad. Kramisar Tia

    SvaraRadera
  14. Kul med kreativt arbete! Jättefint komponerat!

    Kram Malin

    SvaraRadera