lördag 29 juni 2013

Nytt i sovrummet.







Idag blev det sovmorgon för mig!
Vi var uppe tidigt i vanlig ordning när de 9 små godingarna vaknade men efter en del valpbestyr tog mannen min över och jag fick somna om igen.
Har sovit såå gott i dessa sängkläder...



...i vitaste vitt.
Av märket Bomby.
Fick hem ett nytt set med sängkläder för ett tag sen eftersom jag gick med i ett lotteri.
Supersköna!

Härligt att vakna av vindar som blåser in.


Fler mammor i det här huset som var trötta ;) 



Här har det fejats lite på förmiddagen och första valpbesöket har varit här.
När de små vaknar så ska de badas, fler valpbesök i eftermiddag och alla fönster ska putsas om in de svarta molnen runt omkring kommer hit med regn...

Mycket mys med valparna blir det oxå, sista helgen som vi har alla här :(


Hoppas ni har en skön lördag!
Kramisar




13 kommentarer:

  1. Om det är sista helgen kan jag förstå att det blir mycket mys!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Härligt vitt och vackert du har det i sovrummet. Så fin hon är trötta mamman där på golvet, snart får hon vila lite mer. Ja njut och gosa nu ordentligt med de ljuvliga valpisarna!
    Halva min familj är på hundträff idag och ska få snusa valpar, men jag och lillan stannar hemma.

    Kram och ha en fortsatt fin helg,
    Catta

    SvaraRadera
  3. Snyggt & mysigt...Härligt att få ZzZzzz om lite!
    Nae...är det sista helgen med valpmyys njuuuuut/Kramar & Nospussar Annmi

    SvaraRadera
  4. Fina sängkläder och härligt att få somna om en liten stund.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  5. Skönt med sovmorgon! Det kan ni båda mammor behöva, fullt upp för er båda. Ha en mysig dag med dina små valpar. Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Underbara sängkläder, kritvita och fina! Så fin vovve, kram

    SvaraRadera
  7. Åh vilka ljuvliga lakan. Hade med gärna haft sovmorgon i dom :)

    Så söt liten mamma hon är. Och valparna är ju det med!

    Ha en mysig lördagskväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Härligt med nya sängkläder :) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Jag har lite svårt för sängkläder med knappar. Särskilt örngotten. Knapparna är ju inte mysiga att ligga på. Så fräscht det ser ut med vitt påslakanset.

    Ha en fin söndag

    SvaraRadera
  10. Har de redan blivit utflyttningsklara, de små liven :)
    Underbart härliga sängkläderna ser ut. Kram.

    SvaraRadera
  11. Sängkläderna och ert sovrum ser toppenhärligt ut!
    ha en skön söndag!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  12. Vilka fina lakan. Gillar er sänggavel också, snyggt! Sorgligt att släppa iväg alla valpar men kanske skönt också. Kraaaam Pia

    SvaraRadera