tisdag 17 juni 2014

Äntligen och Stockholmskalaset!




Nu har jag äntligen anmält mig till eventet!


Ska bli så spännande att träffa er andra bloggerskor i r l!!
Har ni anmält er?



I lördags morse åkte vi mot Stockholm för att fira dessa fina tjejer.
Ellinore som är systerdotter till mannen min, hon fyllde 30 år och hennes dotter Sonja som föddes i november.


Äldste sonen har jobbat på dreamhack och mellansonen som var nybliven student var inte med men minstingen kom med och hans söta flickvän Sarah.


Och så här glad blev jag när jag fotades med henne ;)


Min långklänning och jeansjacka kommer från Vero Moda. 
Halsband från Efva Attlng.



Första arbetsdagen avklarad men inte mycket mer jobb denna veckan, ytterligare en kortvecka för mig, skönt!
Gymat, handlat och promenerat men nu blir det dusch sen tv-soffan och på tv visas det endast vm-fotboll här hemma nu ;)
Skön tisdagskväll till er!
Kramisar





10 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Och snygg outfit!
    Har inte anmält mig än, får se hur det blir ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Å va kul, då ses vi!!!
    Vilken fin klänning!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Sååå himla typiskt.... Nu när det är ett bloggevent sååå nära mig (3 mil), då är jag inte ens hemma... Tillbringar den helgen förmodligen nere i Göteborg med ett tjejgäng! Kul det med, men hade väldigt gärna gått på eventet!
    Mysigt att träffa nära och kära på kalas, och ja, vår tv är också inställd på fotboll. Ingen annan kanal som fungerar, tydligen!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Yes äntligen ska man få träffa dig! Fina bilder på er alla och klänningen, supersnygg.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Stockholm i mitt hjärta....älskar Stockholm. Japp japp jag har också anmält mig till bloggevent, det ska bli riktigt spännande. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Så kul med bloggevent. Vilken fin klänning. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilka bilder! Så somrigt och skön känsla. Vilka sötnosar, lilla Sonja så go…och snygg son med flickvän. Jättefin bild på dig!

    Hade SÅ gärna kommit på bloggeventet. Ibland är jag verkligen på fel plats!!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Kul med blogg event men nej jag ska inte dit.
    Klänningen... Älskarden, så fin.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så kul! Då ses vi. Snygg outfit! Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Det ska bli så kul att ses irl! Ha en fin midsommarhelg!

    Kram Lena

    SvaraRadera