söndag 1 juni 2014

Söndagsbilden - Balparet







Sen söndagsbild från mig idag men dagarna går så fort!
För mig var det ett givet val idag. 
Mellansonens bal igår. Och många bilder blev det...
Fler söndagsbilder hittar ni på Fabriken.


Vi åkte till kvarndammen här i stan. Ett ställe dit de flesta balparen åker för att bli fotade.







Till slut kom de till röda mattan!


Och festen varade hela natten.
Hämtade sonen efter kl 4 denna morgon (nästan samma tid som jag går upp vissa vardagsmornar...).


Juni månad har startat och en sak till har bockats av i den ganska fullklottrade kalandern. Denna tiden är det fullt upp för de flesta. Och nu planerar vi för studenten nästa fredag och Stockholmsresan dagen därpå.


Ha det gott!
Kramisar





21 kommentarer:

  1. För dottern här hemma blir det bal nästa helg.
    Ha en fin vecka
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fina o vilka fina bilder du har tagit. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Wow...Otroligt vackra & fantastiska foton!!

    /Kram

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj, vilket vackert par! Jättefina och vilken miljö! Gissar att det blev en kväll att minnas :)

    Kraaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Åå vilka finingar:) Kram

    SvaraRadera
  6. Vad fina de är! :-) Här är det bal nästa söndag. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Så vackert bal-par, förstår att miljön är populär. Kram J

    SvaraRadera
  8. Vilket fint par! Vad härligt att få gå på bal och vara så fina.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Så fina dom är. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Ljuvliga ungdom! Vad fina dom är, jättesnygga foton. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  11. Så vackra!!! Ha en fin start på veckan! Kramar

    SvaraRadera
  12. Så vackra. Härligt (om än stressande) tid Juni är.

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  13. Så himla fina dom är :) och vilka fina bilder....
    Kram och ha det bäst

    SvaraRadera
  14. Hej hej!
    Å vad fina de var! Vilket underbart ställe att fota på också!
    Vi har också en student nästa fredag... å jag kom på i natt att vi glömt den lilla detaljen att beställa skylt...paaanik..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Nu är jag tillbaks på mattan, men inte röda mattan, hihi.....vi kom hem från resan i går kväll......så fina ungdomar...nästa år tar min dotter studenten....hon ville gå om andra året, så det blir lite försenat ;).......har tagit massor av bilder från Kreta....bilder kommer senare.....
    Kram på dej

    SvaraRadera
  16. WOW! Så flott og staselig par ♥ Flotte bilder du har tatt. Klem til deg, Kjersti

    SvaraRadera
  17. Så stilig och vackert par! Måste varit en upplevelse för livet. Min son ska på bal snart också men någon date tror jag inte han går dit med inget som jag vet iaf hihi. Kram Pernilla

    SvaraRadera