söndag 15 juni 2014

Söndagsbilden!





Sen söndagsbild denna veckan...
Vår student!


Fler söndagsbilder hittar ni som vanligt på Fabriken.


De senaste dagarna har det varit full rush!
Dessa bilder är från fredagen då mellansonen tog studenten.
Studentens mamma o pappa kom med på en bild och som ni ser så hade vi blandat väder först sken solen sen kom det skurar emellanåt men det var inte så farligt.
Tog en hel del bilder men tyvärr blev det inte många bra...


I studenttåget var också äldste sonens flickvän med och drillade.


Även minstingen kom med i tåget som bärare av skylt till en av klasserna.
Han ser lite bestämd ut, tycker nog att det är orättvist att han får vänta 2 år till innan det är hans tur ;)



Har landat här hemma igen efter två dagar med firande i Stockholm men mer om det en annan dag.

Nu ska jag kika in hos er andra bloggerskor, har knappt hunnit med det alls den sista tiden.
Just nu är jag väldigt glad att jag tog en semesterdag även imorgon...
Stor kram till er




6 kommentarer:

  1. Underbart ....
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till sonen student! Ni är jättefina allihopa!
    Jag hade också studentfest förra veckan men har inte hämtat mig helt efter allt...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina 😊 ha en härlig midsommar vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Grattis till sonen!!! Ser ut att ha varit en lyckad dag!! Så skoj med champagnefrukost, ryser av minnet hur kul det var den morgonen på studenten!
    Hoppas Stockholm var bra
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Kul med studenten....min dotter skulle ha tagit den i år, men har bytt skola och linje så det blir nästa år i stället ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Smart att lägga till semester efter studentfirande. Skönt att vila upp sig efter en sån uppladdning.

    Kram Lena

    SvaraRadera