torsdag 5 juni 2014

Stilleben







Torsdagsutmaning denna veckan - Stilleben




Vår tv-bänk. Där det flyttas saker fram och tillbaka ibland. Där också...

På bilden:
Bricka, korg och vas  - Lakewoodliving
Ljusstake - Ikea
Träljusstaken - Ogräset
Kruka - Växtkraft

Fler Stilleben hittar ni här på Fabriken.


Torsdag fast fredagkänsla idag.
Ikväll ska det storhandlas för imorgon blir det bakdag. Om jag hinner så ska jag handla inför helgens pyssel också. Problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska med "vimplar" och dukning än...
Får se om jag hittar nåt spännande när jag handlar!

Men först en dag på jobbet.
Ha det bäst!!
KRAM




15 kommentarer:

  1. Så fint! Kul att fixa och dona med stilleben tycker jag också :-) Ha en go torsdag!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! gillar din bricka också :) Vad kul med en bakdag, längtar efter en härlig bakdag också nu när vi kommit i ordning.
    Ha en härlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Härligt med en bakdag.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Superfint! Och vilket vackert ljus i dina bilder, duktig fotograf du är :)

    Ha en toppentorsdag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  5. Tjusigt där på bänken!
    Och vilka härliga bilder på hundarna i förra inlägget! Vår hund gillar inte att bada, får draaaa ut han för att han ska få lite svalka, ha ha.
    Förresten, vad jobbar du med?
    Önskar dig en bra dag.

    SvaraRadera
  6. Åh,så vackert!

    /Kram

    SvaraRadera
  7. Så vackert. Blommor är nog de bästa stillebena. Lycka till med baket! Jag stod i köket och husade hela dagen igår kändes det som och ikväll får vi njuta det! Kram

    SvaraRadera
  8. Vackert stilleben, prästkragar är min favorit blomma.
    Ha så kul med bakandet.

    Underbara bilder på hundarna i vattnet. Våra hundar har ju dammen att bada i men badar tyvärr inte så mycket men grannarnas jabradorer kommer ibland över och de kan man inte få upp ur vattnet, haha
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  9. Snyggt, har du hittat någon klänning?
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jättefina stilleben på din tv bänk. Lycka till med bakdagen i morgon. Jag ska städa och åka till Lagerhouse.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Läckert! Gillar kontrasterna vitt-svart och grönskan. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  12. Snyggt!
    Ja, skönt med fredagskänsla redan på torsdagen :)
    Kram och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  13. Så fint du har det. Härligt med fredaskänsla en torsdag. He en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Jätte fint !
    Skönt med lite extra ledigt. Vi var på studentfirande igår så det blev
    ytterligare en dag ledigt :)

    Trevlig helg
    Kram Pia

    SvaraRadera