torsdag 19 juni 2014

Midsommar






Midsommar!
Detta är midsommar för mig. 
Lupiner. Hundkex. Smörblommor. Svenska flaggan. Sill. Nypotatis. Jordgubbar.
Och att sitta på altanen. Att kunna vara ute.





Midsommar - Torsdagsutmaningen denna veckan, hos Fabriken hittar du fler tolkningar!



Snart på väg till jobbet. Halv dag idag. Klockan 12 stänger vi företaget och äter en gemensam lunch med sill och potatis sen jordgubbar innan vi får sommarpresent och ledig eftermiddag.
Eftermiddagen tillbringar jag på gymet och går hundpromenad innan städning.
Och ikväll åker jag på tjejträff.
Blir nog en bra torsdag idag!

Hoppas ni får en fin dag och laddar inför aftonen imorgon!
KRAM




18 kommentarer:

  1. Ja du har verkligen fångat midsommar på dina foton!!! Håller tummarna för lite värme nu bara. Midsommarkram från mig

    SvaraRadera
  2. Hallå där!
    Vilka sommarbilder du bjuder på i dag och nog är det så...att får man bara vara ute så betyder det allt.
    Vad mysigt med sommarlunch på jobbet.
    Å va kul att du anmält dig till eventet! Då kommer vi ses då..;)
    Kraaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Underbart ....
    Ha en riktigt trevlig Midsommar/Soliga Kramar!

    SvaraRadera
  4. Här blir det lugna puckar idag...vi ska handla mat inför helgen...sen blir det inte mycket mer...kanske kör jag ett yoga pass senare idag och förhoppningsvis håller jag loppisen öppen.....har märkt att det är på eftermiddag/kväll det kommer kunder....förstår man....här hänger regnet i luften......och vädret tja.....önskar dej en trevlig midsommar;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Låter som en jättebra torsdag! Så fina midsommarbilder, precis som det ska vara. Jag byter dock ut sillen mot lax.
    Glad Midsommar
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Håller tummar och tår att vi slipper regn. . .

    Härliga bilder!

    Kram N

    SvaraRadera
  7. Oh vilka underbara sommarbilder du presenterar!
    Ha en bra midsommar!
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Du, du ger mig verkligen midsommarkänslor med dina bilder. Tack för det! Känns som att det behövs idag denna urkalla dag. Men just precis nu tittar solen in genom källarfönstret, väskorna står packade och om ett tag åker vi till vännernas stuga. Jag ska ha dina bilder i minnet. Kram!

    SvaraRadera
  9. Du har helt rätt! Nu väntar man bara på att solen skall titta fram.. fina bilder!

    Hoppas du får en fin midsommar!

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  10. Härliga sommarbilder! Så kul att du anmält dig till bloggeventet! Jag ska dit också:) så kul att ses IRL äntligen:) midsommarkram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Jag det tillhör en svensk midsommar. Hoppas att vi slipper använda paraply iallafall. Kram Anita

    SvaraRadera
  12. Du har verkligen fångat midsommarkänslan i dina bilder, nu håller vi bara tummarna att vi slipper regn o kan sitta ute. Ha en härlig midsommar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Härliga bilder!!
    Önskar dig en riktigt fin midsommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Verkligen midsommar. Behövs inte mycket mer! Hoppas du får en fin och bra dag! Och vad roligt att du också ska till eventet, det ska jag med! Kul att träffa så många:)

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  15. Låter som en bra torsdag:) Önskar dig en fin midsommarhelg. Kram Emma

    SvaraRadera
  16. Vilken trevlig dag. Hoppas du haft det fint. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Låter som en bra dag.
    Dina bilder är verkligen midsommar.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  18. Vilka fantastiska midsomriga bilder, hoppas du och dina kära får en fantastisk helg!

    Kramar Catta

    SvaraRadera