söndag 31 augusti 2014

Bloggevent i Enköping




Så kom jag då äntligen i väg på mitt första bloggevent.
Söta mannen min följde med för att jag skulle slippa köra bil hela resan själv och han besökte en pub och fick också en lugn kväll på hotellet med fotboll på tv:n... När vi stannade vid hotellet och jag skulle gå ner till eventet - själv - kände jag mig darrig, kräkfärdig och nästan självmordsbenägen som Kicki sen talade om. 
Men när jag väl kommit innanför dörrarna och träffat flera av de där härliga tjejerna som jag bara träffat i bloggvärlden då var det inte så farligt! Och dagen blev ju fantastiskt bra, mycket lyckat event tycker jag.


Min söndagsbild idag, fler hittar ni på Fabriken!

Emma har jag följt länge och att få lyssna på henne var en stor anledning till att jag åkte dit. Men även de andra tjejerna, Kicki och Pia hade fängslande och givande föreläsningar.



Ett stort tack till Linda och Lena som ordnat detta så bra!!



Vi var många bloggerskor och även icke bloggerskor som hade en spännande dag.
Fler bilder från eventet kommer imorgon...
(tyvärr dåliga bildkvalitet, alldeles för mörkt där inne för att jag skulle kunna ta bra kort...)

Nu har vi landat här hemma i vår lilla stad igen. Blev ett stopp på outlet utanför Stockholm på vägen hem och både mannen och jag shoppade lite.

Dags för en promenad med vovvar till fotbollsmatchen som minstingen spelar och den äldste dömer på linjen.

Kram på er




24 kommentarer:

  1. Åh...Så skoj att se - Känner igen ett flertal :)

    /Kram & ha en fortsatt skön Söndag!

    SvaraRadera
  2. Kul:) Det går alltså ut på att flera bloggerskor föreläser om sitt bloggande?Gör man ngt mer...middag o mingel? Var det på kvällen eller em?Kul att se lite bilder. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, jag hade gärna varit där med er. Men så blev det tyvärr inte.
    Förstår att det var bra:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så roligt att du vågade dig iväg! Kom på att jag ju glömde fråga hur det gick för sonens flickvän på Idol! Hur gick det? Hon var ju så himla bra.

    Kul att du gillade eventet, nu när det var första gången också. Hade gärna hunnit prata mera med dig än jag hann med. Det får bli nästa gång ;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Så häftigt att träffa lite andras i bloggvärlden. Det hade jag gärna varit med på. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Så himla roligt att få krama dig i verkligheten!

    SvaraRadera
  7. Du ser! Det gick ju bra! Tack för härliga samtal och reflektioner... Och det där med kvalitén på bilder, herremindar man beundrar alla proffsen än mer för sin kunskap, mina bilder blev suddiga och usla eftersom jag kommit emot manuelknappen på objektivet och såg inte i displayen hur illa det blev... haha! Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Hej fina lilla du!
    Så roligt det var att äntligen få ses IRL..;) Det är bara så synd att tiden går så snabbt och an inte får så mycket tid...man hinner ju liksom inte prata färdigt.
    Hoppas matchen gick bra!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Låter trevligt! Visste inte ens att det fanns träffar av det slaget.
    Ha det gott. Kram Sanna

    SvaraRadera
  10. Åh vad modig du var. Kul att du tyckte det var bra. Kraam pia

    SvaraRadera
  11. Vad kul att allt var så lyckat!! Jag hade nog känt mig som dig typ kräkfärdig och toknervös!

    Hoppas matchen gick bra
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Heja dig! Modigt gjort att gå själv på eventet.
    Hoppas det gick bra på matchen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Du, jag kände precis likadant och jag blev så blyg att jag inte vågade går fram och hälsa på någon förutom Fru Sederblad, Det hade varit skandal om jag inte hade hälsat på henne då hon hjälpt mig med min blogg ;-)
    Jag blev lite osäker på vem du var men jag tror jag såg dig. Hade varit roligt att krama om dig men hoppas på att det blir en nästa gång..
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  14. Hej du fina!

    Härligt att helgen blev så lyckad! :-)

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  15. Vad kul att helgen blev så lyckad!

    SvaraRadera
  16. Vad kul att det blev så lyckat! Har förstått att det blev riktigt bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Tänk att man kan bli som om det vore första skoldagen, blyg och osäker... Önskar jag hade varit där och laddat mina batterier. Hade behövt det... Tack för Din omtanke hos mig, det värmer!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  18. Jättekul att träffa dig även om det blev som hastigast, hoppas vi ses framöver också! Visst blev det en härlig dag med alla fina tjejer och föreläsare, så inspirerande och massor av påfyllnad av positiv energi. Önskar dig en fin måndag! kram Ulrica

    SvaraRadera
  19. Ni verkar ha haft en kul dag! Hur går såna dagar till? Går alla upp och pratar om sin blogg eller hur funkar sånt?

    SvaraRadera
  20. Visst var det pirrigt men såååå roligt. Tänk vad många härliga människor det finns. Vad var vi pirriga för? Kul att träffas i verkliga livet. Jag hoppas vi få anledning att ses igen.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  21. Super kul att träffa alla IRL och även prata med en del. För att vara ärlig kände jag inte igen alla :) men det var super trevligt. All heder till din man som var rara att följa med...... Kram anette

    SvaraRadera
  22. Jag är aaaavundsjuuuuk!!:) Tyvärr har alla bloggeventen jag sett hittills varit på "fel sida landet", men jag hade gärna gått på ett jag också. Förstår dock att du blev darrig och nervös, det hade jag nog också blivit:) Härligt att du hade kul iaf, och jag ser fram emot fler bilder såklart. Kram fina du!

    SvaraRadera
  23. Jättekul att träffa dig( och din man). Hoppas att vi kan ses när ni är i Kalmartrakten! Kram

    SvaraRadera
  24. Så kul att få träffa dig live. Och jag kommer absolut att höra av mig nästa gång jag är hemma. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera