måndag 25 augusti 2014

Idol 2014





Jag brukar följa Idol varje år men jag brukar inte titta så noga förrän det är 10 finalister kvar. 
Men nu följer jag varje minut. För sonens flickvän har varit på audition till Idol. Och hon var med i Malmö.
Hon berättar inte om hon gått vidare och vi vet inte om de (sonen var med henne där nere också) kommer vara med på tv:n. 
Men jag, jag sitter bänkad och tittar hela tiden. Ifall att!

Här kan ni höra henne!




Så nu ska jag bänka mig framför tv:n, för det har börjat!

Stor kram




18 kommentarer:

  1. Åh så duktig tjej! Vilken röst! Vad spännande att kanske få se henne på tv då, kan tänka mig att du är stolt! Får väl hoppas att min son i framtiden snubblar över en musikalisk flicka, i vår familj är vi nämligen helt tondöva så det hade ju varit trevligt med någon som kan sjunga:-) Vilken snygg klädsel du hade några inlägg ner, riktigt läcker "vardagsstil" ju! Kram/tanja

    SvaraRadera
  2. Vilken röst och tjej, henne ska jag kolla in, följer ju idol. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Wow vilken röst! Jag ska hålla tummarna!
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Jag kollar också på idol med skäms kudden i knät för vissa av dom!
    Hoppas att hon kommer att gå vidare...
    Sen är jag som du, jag kollar gärna när det närmar sig finalen när de klär/sminkar dom det tycker jag är kul att se...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Men jösses vilken röst!!! så duktig! Jag får minsann ta o titta ser jag ju:)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilken duktig och söt tjej! Gissar på att hon gått vidare! :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Wow, vad spännande!! Då håller jag tummarna! :D Kram!

    SvaraRadera
  8. Men himmel sååå duktig! Hon måste ju gå vidare:))

    KRAM
    Adela

    SvaraRadera
  9. Men herregud! Jag ryser!
    Vilken röst. Håller tummarna!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  10. Jamen jisses! Det klart hon har gått vidare! Jag ryser. Älskar den typen av röst. Var det från Malmö igår?

    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Vilken röst. Klart hon ska gå vidare. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Åh, spännande hon kommer att gå vidare :) Malmö programmet är ikväll kram Diana

    SvaraRadera
  13. Då måste jag titta ikväll med! Tror absolut att hon gått vidare, dels med den rösten och dels för att hon är "hemlig" och inte har sagt hur det gick... :)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  14. Vilken duktig tjej :)
    Hoppas hon går långt/Kram denna soliga Tisdag!

    SvaraRadera
  15. Men så himla kul!! Hoppas hon kommer långt :-)

    Ha en fin dag

    //Sessan

    SvaraRadera
  16. Å vad spännande, de ska väl till Malmö ikväll?
    Kram

    SvaraRadera
  17. Vad spännande. Hon är ju jätte duktig. Jag håller tummarna. Kram Anette

    SvaraRadera