söndag 24 augusti 2014

Söndagsbilden!





Inte så länge sen semestern men lite längtar jag faktiskt tillbaka redan. Till värme och de vackra vyerna!

Kusadasi - Turkiet


Redan söndagskväll och även denna helgen har rusat på.
Har mycket jag vill fixa med men det känns inte som att tiden riktigt räcker till just nu...
Helgerna har varit välfyllda sen jobbet började och så även nästa helg för då är Bloggeventet!
Ska ni åka dit?

Mina fixar-planer helt enkelt vänta till slutet på september, typ.
Hemkomna från sonens fotbollsmatch, lite kyligt på slutet så nu jag hällt upp en stor kopp med gott te. Datorn är igång och nu blir det lite bloggtid. Och jakt på inredningsinspiration. 

Kram på er




12 kommentarer:

  1. Inte konstigt tycker jag, det blev ju höst så hastigt. Jag känner lika samma Kram Anette

    SvaraRadera
  2. God kväll i stugan. Härlig semesterbild att minnas tillbaka till:) Kakan blev succé och jag gjorde den med hjälp av min bonusdotter kvällen innan. Jag håller med om att den är mäktig och vi har en fjärdedel kvar trots att vi mumsat lite även nu ikväll. Den var nästan lite segare och godare idag på 3:e dagen:) Nej jag ska inte åka på eventet. Jag har aldrig träffat några bloggare live ännu...känner mig för mycket nybörjare trots att jag haft bloggen några år. Jag är en "periodare" tar mig inte riktigt tiden att blogga med jämna mellanrum även fast jag tycker att det är såå roligt. Fast jag skulle verkligen behöva träffa andra bara för att få chansen att utbyta erfarenheter. Jag har så många frågor om hur ni andra gör rent tekniskt. Jag känner mig som en riktig sopa periodvis!! Kanske tar jag mod till mig någon gång i framtiden:) Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Visst längtar man tillbaka till sommaren. men idag har det ju varit riktigt skönt ute. Hoppas veckan fortsätter så.
    Jaa nu är det inte långt kvar och det ska bli så kul att äntligen få träffas.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar söndagsbild!
    Det blev höst, ganska snabbt, känns det som!
    Kul att du gillade att min bild fanns i inledningen hos Fabriken.
    De gamla böckerna har jag köpt i byns "prylbod" för någon tia styck, typ. Gillar dem mycket och de finns lite här och där :)
    Jag ska inte på eventet nästa helg, är uppbokad på annat håll då.
    Kram och ha en fin kväll!
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Mysig sommarbild. Ja man fattar inte vad som hände, det blev så tvärt höst. Jag ska inte heller på eventet men dock till Enköping på 25 års fest. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Visst längtar man till sommaren igen. Fast nu får man njuta av mys med tända ljus istället. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Visst är det så, jag håller med , helgerna bara springer iväg och är fyllda av massa aktiviteter, kanske blir lugnare längre farm när det blir mörkare på kvällarna. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. men ååå vilken fin bild! förstår att du längtar tillbaka... vi har ju vårt att se fram emot..;)
    Japp vi ses ju snart som sagt..;)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Åhhh, sååå skönt det ser ut!! Tråkigt, men det känns verkligen som höst ute nu.... Vill inte, inte riktigt än!
    Ni har sååå fint i Ert hem, och du är superfin i den koftan, ser jätteskön ut! Tyvärr annat inbokat nästa helg när eventet är, trots att det bara är ett par mil från mig...
    Önskar Dig en ny finfin vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  10. Härliga bild. Precis såna bilder man behöver se när mörkret börjar falla på.

    SvaraRadera
  11. Ja visst längtar man tillbaka lite! Så skönt att ha tid att bara vara.

    Tyvärr kan jag inte komma på eventet, jag har utbildning varannan helg. MEN jag ser fram emot att få läsa om det från alla som ska dit! :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Härligt det ser ut, jag har en resa till Turkiet att se fram emot.
    Kram

    SvaraRadera