söndag 10 augusti 2014

Inspiration!





Helgen har tillbringats hos goda vänner i deras fina hus och fantastiska trädgård!
Jag har fått massa inspiration till trädgården men vi väntar till våren med förändringar för vi letar fortfarande efter ett annat hus även om vi har tänkt om lite när det gäller detta...

De har också gjort ett uterum som vi inte hade sett.









Fler bilder kommer imorgon.



När vi kom hem åkte mannen min och äldste sonen upp till Jönköping och hämtade hans möbler och kartonger. Han har läst färdigt och eftersom han har haft studentlägenhet så får han inte ha den kvar. Han mellanlandar här hemma igen tills han fått ett jobb. 
Jag har flyttat, städat och gjort plats för honom och hans saker. 

Några sysslor till innan jag sätter mig ner och njuter av det sista av denna helgen, jobbardag imorgon igen.
Ha en skön kväll!

Kram på er




19 kommentarer:

  1. Vilken härlig trädgård, saknar faktiskt en gräsmatta men det har varit en skön vilopaus i lägenhet ändå. Men nästa sommar.....
    Ha en skön söndagskväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så ljuvligt det ser ut ...
    Lite skönt kan jag tänka att få hem sonen lite,men...Håller mina tummsar att han får jobb/Söndagskram

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig trädgård och vilket fint uterum, förstår om ni blev inspirerade :)) kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Så härligt det ser ut. Förstår du hämtar inspiration därifrån. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vilken fina inspirationsbilder du visar. Sånt är ju alltid välkomnande. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Härlig inspiration ;)....mysigt att ha sonen hemma ett tag kan jag tänka ;))
    Ha en fin start på veckan
    Kram från bia

    SvaraRadera
  7. Ooooh my sååå fint! Ser fram emot mer:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Uterum...? Maffigt för att "bara" vara ett uterum och fantastiskt snyggt!! Dessutom blev vårt uterum litet...
    Ser fram emot mer inspiration, för det är alltid kul!
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  9. Wow så snyggt, underbart uterum.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej och tack för din hälsning hos mig!
    Det där är ju så himla kul - att få komma hem till människor vars hus och trädgård inspirerar! Aldrig brukar man väl känna sig så kreativ och full av idéer som efter ett sånt besök. Gillade de där stora krukorna på trädäcket!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  11. Wow vilket ställe- vilken inspiration ♥ Kramar

    SvaraRadera
  12. Vilket fint uterum och vilken vacker trädgård! Härlig inspiration! Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Superfin trädgård! :)
    Tack för din kommentar inne hos mig.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  14. Förstår att ni blev inspirerade! Galet snyggt!
    Kram kram

    SvaraRadera
  15. Jag heter Kimberly Maria, jag är väldigt glad idag för att dela detta vittnesbörd på grund av att Dr Kola har gjort för mig. Jag är från Förenta staterna, jag vill snabbt skriva på en kraftfull kärleksförstärkare som hjälpte mig när jag hade ett missförstånd med min man som leder till skilsmässa, kontaktade jag den här kraftfulla stavningsknappen för hjälp och han hjälpte mig faktiskt utan springer iväg med mina pengar. Jag följer det steg han frågar och inom 48 timmar min man ringde mig och var ivrig efter min förlåtelse och att han ville ha mer än att ha mig i sina armar för alltid. Jag är fylld av så mycket glädje och glädje som jag hittade Dr. Kola, jag hoppas att du alla här kommer att hitta detta vittnesbörd om mig och få din man tillbaka på bara 48 timmar. Han gjorde ett perfekt arbete för mig. Jag är så glad och upphetsad, för som jag skriver detta vittnesbörd är min man galet kär i mig igen. Om det finns någon kropp där ute som har svårigheter och behöver hjälp, vänligen kontakta Dr. Kola på hans email dr.kolaspiritualhome@gmail.com och han är redo att hjälpa dig oavsett situation, här är hans giltiga email: dr. kolaspiritualhome@gmail.com eller via whatsapp +16313154480

    1) bli främjad i allt du gör.
    2) Tjäna bra pengar eller vinn en lotteri.
    3) uppnå framgång i affärer.
    4) andliga problem.
    5) vinna domstolsfall
    6) Leta efter din livspartner.
    7) få ett välbetalt jobb.
    8) få kontroll över ditt äktenskap.
    9) få fördel och få attraktion från människor.
    10) få tillbaka förlorade pengar.
    (11) läker dig av alla sjukdomar. både härdbara och ohälsosamma precis som hiv / aids, cancer, något alls
    (12) lösa graviditetsproblem och välsigna dig med barn.
    (13) Stava för att stoppa en skilsmässa
    hans email en gång adressen igen är (dr.kolaspiritualhome@gmail.com kontakta honom för allt ditt andliga problem) eller via whatsapp +16313154480

    SvaraRadera
  16. Hej tittare, jag är Nelson och håller på att dela mitt vittnesmål här, min mamma introducerade mig för Great Baba Ogbogo när hon upptäckte att jag inte kunde få min fru gravid efter 3 år av vårt äktenskap. Sedan förde dessa så mycket problem i mitt äktenskap och ledde till en skilsmässa. hon sa, han är mycket andlig och kan få min fru att återvända till mig i glädje och vi kan få barn tillsammans. Till att börja med tvivlade jag inte förrän jag kontaktade honom och sedan kastade mäktiga trollformler på mig och fick min fru att återvända till mig efter att ha gjort det som begärdes av mig och det behövande. Nu är vi också nöjda med vackra barn. Redan från dagen arbetade Great BaBa Ogbogo för mig och löste mina problem. Jag gjorde ett starkt löfte om att så länge jag lever, jag kommer att fortsätta att vittna om godheten i hans stora verk, och för de där ute som står inför förhållanden och äktenskapliga svårigheter ska snabbt kontakta honom och bli en lycklig vittnesbörd som jag. Jag släpper hans kontakt här, e-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com eller hans WhatsApp-nummer. +447440557868 ...

    Han fick min ex fru att återvända till mig i glädje

    Han botade mig från en impotent man till en riktig man.

    SvaraRadera
  17. Jag heter Silvia Scali och är vårdgivare. Jag noterar att jag just nu är som den lyckligaste. Jag kommer att vittna om ett lån mellan individer som jag just har fått. Jag fick mitt lån tack vare Pierre Michels tjänst. Jag började procedurerna med henne i fredags och på tisdag klockan 10:45 eftersom bankerna inte arbetar på lördagar, då fick jag bekräftelse på att överföringen av min begäran på 950.000 kr skickades till mig. mitt bankkonto väldigt tidigt, till min stora förvåning lyckades överföringen. Här är hans E-mail : combaluzierp443@gmail.com


    E-mail : combaluzierp443@gmail.com













































    Jag heter Silvia Scali och är vårdgivare. Jag noterar att jag just nu är som den lyckligaste. Jag kommer att vittna om ett lån mellan individer som jag just har fått. Jag fick mitt lån tack vare Pierre Michels tjänst. Jag började procedurerna med henne i fredags och på tisdag klockan 10:45 eftersom bankerna inte arbetar på lördagar, då fick jag bekräftelse på att överföringen av min begäran på 950.000 kr skickades till mig. mitt bankkonto väldigt tidigt, till min stora förvåning lyckades överföringen. Här är hans E-mail : combaluzierp443@gmail.com


    E-mail : combaluzierp443@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Greetings to everyone reading this testimony,am here to
    testify of a great man who was able to cure me permanently from herpes
    Disease just with his herbal medicine,i have been herpes Positive for 5
    years before i came across Dr voodoo Email on the internet on how he has
    been using his herbal medicine to treat and cure patients from different
    virus, so i contacted him and i explain to him concerning my problem, i
    followed up with the instructions he gave me and he urge me to have faith
    in his words that he was going to restore my health back, after some couple
    of days Dr voodoo sent me some medicine which he gave me prescription on
    how to take for 2 weeks, to make the long story short, I have been
    confirmed Negative from my recent test in the hospital, just within 2 weeks
    Dr voodoo was able to make me healthy and see reasons to live again, though
    science says there is no cure, i believe God has sent this great man to
    save people, you can all contact him for his medicine, he has presently
    been treating diseases like,CANCER,BLOOD DISEASE,DIABETES,HIV,TYPHOID, and
    many others, you can contact this man on voodoospelltemple66@gmail.com.or
    add him on whatsApp +2348140120719, God Bless you sir!

    SvaraRadera