söndag 10 augusti 2014

Inspiration!





Helgen har tillbringats hos goda vänner i deras fina hus och fantastiska trädgård!
Jag har fått massa inspiration till trädgården men vi väntar till våren med förändringar för vi letar fortfarande efter ett annat hus även om vi har tänkt om lite när det gäller detta...

De har också gjort ett uterum som vi inte hade sett.









Fler bilder kommer imorgon.



När vi kom hem åkte mannen min och äldste sonen upp till Jönköping och hämtade hans möbler och kartonger. Han har läst färdigt och eftersom han har haft studentlägenhet så får han inte ha den kvar. Han mellanlandar här hemma igen tills han fått ett jobb. 
Jag har flyttat, städat och gjort plats för honom och hans saker. 

Några sysslor till innan jag sätter mig ner och njuter av det sista av denna helgen, jobbardag imorgon igen.
Ha en skön kväll!

Kram på er




15 kommentarer:

  1. Vilken härlig trädgård, saknar faktiskt en gräsmatta men det har varit en skön vilopaus i lägenhet ändå. Men nästa sommar.....
    Ha en skön söndagskväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så ljuvligt det ser ut ...
    Lite skönt kan jag tänka att få hem sonen lite,men...Håller mina tummsar att han får jobb/Söndagskram

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig trädgård och vilket fint uterum, förstår om ni blev inspirerade :)) kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Så härligt det ser ut. Förstår du hämtar inspiration därifrån. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vilken fina inspirationsbilder du visar. Sånt är ju alltid välkomnande. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Härlig inspiration ;)....mysigt att ha sonen hemma ett tag kan jag tänka ;))
    Ha en fin start på veckan
    Kram från bia

    SvaraRadera
  7. Ooooh my sååå fint! Ser fram emot mer:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Uterum...? Maffigt för att "bara" vara ett uterum och fantastiskt snyggt!! Dessutom blev vårt uterum litet...
    Ser fram emot mer inspiration, för det är alltid kul!
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  9. Wow så snyggt, underbart uterum.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej och tack för din hälsning hos mig!
    Det där är ju så himla kul - att få komma hem till människor vars hus och trädgård inspirerar! Aldrig brukar man väl känna sig så kreativ och full av idéer som efter ett sånt besök. Gillade de där stora krukorna på trädäcket!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  11. Wow vilket ställe- vilken inspiration ♥ Kramar

    SvaraRadera
  12. Vilket fint uterum och vilken vacker trädgård! Härlig inspiration! Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Superfin trädgård! :)
    Tack för din kommentar inne hos mig.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  14. Förstår att ni blev inspirerade! Galet snyggt!
    Kram kram

    SvaraRadera