onsdag 20 augusti 2014

Nu har den kommit...




När jag kom hem från jobbet idag så var den med bland posten, Ikea katalogen.
Alltid lika roligt att bläddra i och få inspiration. Och visst skulle det behövas en del nya möbler här hemma...




Så ikväll bläddrar jag i katalog och börjar i en ny bok.

Blir mycket mer tid inne nu mot vad det var i sommar. Och vovvarna som kunnat gå in och ut som de velat får hålla sig inne när regnet faller utanför...



Deppigast är Chippen som i stort sett bara åt och sov inne under semesterveckorna...


Med datorn i knät ska jag först ge mig ut på jakt efter kläder på nätet. Snart event och jag vet förstås inte vad jag ska ha på mig...

Kram o skön onsdagskväll till er!




17 kommentarer:

  1. Vill ju också ha Ikea katalogen....är ju lite nyfiken. :-) Får hoppas den kommer imorgon. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Ja,här har vi bläddrat i Ikea katalogen mé eftersom i stort sett hela möblemanget ska bytas ut när vår lilla vindslägenhet ska renoveras nu i Höst :)
    Naw...Så söt Chippen är/Nospuss & Kram

    SvaraRadera
  3. jag vill också har ikeakatalogen och lite extra pengar på kontot...

    ha en go onsdag

    SvaraRadera
  4. Mysigt du har det! Lykke ligger fortfarande ute i sin solstol, men börjar det regna springer hon in:)
    Ha det gott och lycka till med klädshopping:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. mysigt du gjort där med levande ljus o katalogen. Alltid lika kul att kika i:) Snart ses vi på eventet! kul! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Jag fick ingen sån där Aha upplevelse med IKEA katalogen den är gången. Kanske den behöver landa lite.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  7. Alltid lika kul att få ikeakatalogen. Tyckte den var inspirerande i år. Vår vovve älskar också att vara ute. Så visst är det tufft nu när vädret är sämre. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Fick den också idag, men har inte hunnit kolla i den. Doris deppar också när hon inte kan vara ute lika enkelt so i somras.
    Kläder till nästa helg, jaa den ständiga frågan, men hoppas jag hittar ngt i garderoben som jag inte använt så ofta.
    Det blir så kul ska du se. Du kommer inte förstå att du var så nervös innan eventet och sen kommer du fara på vart enda event hi hi.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Myyysiga bilder!! Och visst är det skoj med Ikea-katalogen :) Kramkram!

    SvaraRadera
  10. Så mysigt det ser ut! O sicken gosig vovve :)
    Å, alla får den där katalogen..! :) Jag får lov att åka dit o hämta mig ett ex, för vi har ingen reklan och jag har inte skrivit något undantag på lådan..
    Idag hittade jag en klänning på MQ, en lila faktiskt. Den kom från 365 Sunshine. Så den får det bli :)
    Du ska se att du hittar något, annars tror jag att du har massor av fint i garderoben :-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. IKEA har blivit lite roligare tycker jag.
    Känns som att det går att hitta lite roligare saker där nu.

    Kul med event!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Va den har inte ví fått än, hoppas den kommer snart. Jag var i en av dina favortibutiker i Kristianstad i veckan, Lakewood, vilken underbar butik, tack för detta fina tips. Jag bor inte nära men jobbar då och då i Kristianstad och då tar mig bilden dit och denna veckan blev det till att passa på.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. jag har också fått Ikea katalogen, men inte hunnit titta i den så mycket. Men det finns alltid något fint och billigt på Ikea...får nog ta en sväng dit lite senare i höst;).....nu är vi snart på gång att flytta hem till stan, så då blir det lite inrednings fix förstås, hihi...
    Kram bia

    SvaraRadera
  14. Åh vad roligt att få Ikea katalogen, jag har ännu inte fått min, men hoppas det inte dröjer allt för länge.
    Ja du vädret slog om från jätte fin sommar till höst på bara några dagar. Här har vi jätte konstigt väder med regn och sol om vart annat mest hela tiden. Men nu får vi väl allt regn som inte kom i sommar.
    Ha en fin dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. IKEA katalogen kom till mig med idag. Alltid lika kul:) Jag har precis varit inne och skrivit av receptet på din Oriokaka. Den ska bakas till lördag kväll när vi får gäster...spännande:D Kram Maria

    SvaraRadera
  16. Chippen ser ut ungefär som jag känner mig! Vill också att sommaren ska komma tillbaka så man kan ha öppen altandörr igen, gå ut och in som man behagar!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Ha ha vilken underbart härligt avslappnad stil han har Chippen :) en sån goding !

    SvaraRadera