måndag 11 augusti 2014

Mer trädgårdsinspiration!





I helgen var vi hemma hos bästa vännen. När "gubbarna" var på golfbanan tog vi en långpromenad och så tog vi ett glas vin i deras underbara trädgård. 
Jag passade på att glida runt med kameran och samla inspiration till vår trädgård eller förhoppningsvis en ny trädgård...
Milla och hennes vovvar Lovis och Scott fick så klart vara med på bilderna.







Nu är arbetsveckan igång igen och kvällarna försvinner så fort.
Ikväll blev det en lång promenad med vovvarna. Jag har äntligen fått ut tack-korten sen studenten, vissa småsaker kan ta sån lång tid för mig ibland. En del ska skickas imorgon men sen är den sysslan gjord i alla fall.
Denna veckan bjuder på många sysslor för min del!

Men ikväll får det bli tidigt sänggående. Smattrande regn väckte redan innan kl 4 idag så det blir spännande bokläsning tidigt ikväll.



Ha det gott!
Kramisar 



19 kommentarer:

  1. Härliga trädgårdsbilder, åker in i inspirationsmappen omgående. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vilken fin trädgård. Och man kan ju undra hur hon fått sin Mårbacka (jag antar att det är en sån på bilden) så fin? Så ser INTE min Mårbacka ut… ;)
    Ha det bra under veckan och jag hoppas alla dina sysslor går bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin trädgård de har.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastisk trädgård! Får nästan ågren när jag ser bilderna med mina ogröna fingrar ;-)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  5. ~ Ljuvlig trädgård ~

    /Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint dom har det! 👍 förstår att ni njöt 😃
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  7. Så vackert, en sån tomt skulle jag också vilja ha..... Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Jättefint i den trädgården. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Så fin trädgård. Massor med inspiration som jag kan spara till vårt nuvarande projekt. Kram Anita

    SvaraRadera
  10. Underbar trädgård! Jag är ju trädgårdsälskare av stor mått…så det här var alldeles ljuvligt.

    KRAM!

    SvaraRadera
  11. Ja, kvällarna går väldigt fort så snart man börjar jobba :)
    Härlig trädgård!!!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  12. Vilken harmoni trädgården bjuder på, så vill jag med ha. Men halva trädgården använder jag ju i jobbet, så det får bli på "baksidan" av huset, min privata del!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  13. Verkligen fina inspirationsbilder. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Bra när man kan hitta inspiration hos vänner.
    Sista bilden är fantastisk!!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  15. Wow vilken trädgård, kul att få lite inspiration.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  16. så fina trädgårdsbilder
    Här är tackkorten från studenten fortfarande inte fixade. Jag har varit lite "hård" mot dottern och tycker hon skall göra dem.
    Ha en fortsatt fin dag
    Hanna

    SvaraRadera
  17. Hallå där!
    men å så fiiint!
    Å det lät mysigt att glida runt där med ett glas vin..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  18. Underbart! Tycker själv att det är svårt att få till den där rätta känslan i trädgården. Lycka till med er!

    SvaraRadera
  19. Så härlig inspiration! Så fina trädgårdar, både denna och i förra:) Hoppas att det kommer växa lika fint här nästa år:) Kram till dig

    SvaraRadera