torsdag 21 augusti 2014

Fabriken är igång igen - Vardagsrum




Känns som vardagen verkligen är igång igen och rutiner börjar falla på plats. Men en sak som jag inte hade koll på var att denna veckan kör Fabriken gång igen. När jag konstaterade detta igår hade mörkret redan fallit. Det där mörkret som vi knappt märkt på länge. Har varit bortskämd med att kunna ta fram kameran sent på kvällen eller tidigt på morgonen och fota. Men nu fick jag fota som hastigast på lunchen idag.

Ett vardagsrum där vi har vårt matbord i en öppen anslutning till köket och vår soffdel i en etage nedanför. I en utbyggnad vi gjorde för snart 6 år sedan. 
Det enda vi ångrar är att vi inte gjorde den tidigare...
Där i soffdelen har vi dubbla utgångar till altanen.








Fler vardagsrum kan se här inne på Fabriken.



Här skiner solen och snart är veckostädningen avklarad så jag ska nog ta en kvällspromenad med hundarna. Så får det bli.
Kram till er




15 kommentarer:

  1. Så snyggt .........
    Får en massa Inspitation!

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Fint med svart och vitt. Ja nu är vardagen igång kan man lugnt säga. Kraaam pia

    SvaraRadera
  3. Jättefint rum! Och ditt skåp är bara så fint. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Jätte snyggt ! Gillar också ditt skåp massor.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Så smakfullt du har det. Helt i min stil. Jättefint. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Ååå ni har det så fiiint!
    Å vad underbart att ha veckostädningen avklarad...jag har inte orkat alls jag...:(
    Hoppas promenaden var riktigt skön...ååå vad jag längtar efter en promenad.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Här är vardagen också igång..
    Tror alltid att man någonstans ångrar sig efter ett tag när man byggt ut/byggt om... saker man kommer att tänka på senare!
    Men fint har du
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Japp, nu är vardagen igång igen här också. Känns knappt som man haft semester :).
    Ni har ju så fint hos er! Fina bilder!
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Så fint! Älskar ditt svart vitrinskåp! Kramar <3

    SvaraRadera
  10. Jag har också helt missat Fabrikens uppstart!! Du fick iaf till det:) Vad fint du har i ditt vardagsrum och så kul att se helheten. Tack för hejja-ropen när jag ska göra din kaka ikväll med bara en hand;) Det behövs!! Kram och ha en fin helg Maria

    SvaraRadera
  11. Hej :)
    Underbart vackert vardagsrum ni har, det är så snyggt med svart och vitt!
    Hoppas allt är bra med dig och att du haft en härlig sommar.
    Ha en fin fredag
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Oj va fint ni har hos er. Stilrent och mysigt.
    Kram Carola

    SvaraRadera
  13. Åh så fint ni har det, så snyggt med tegelsten. Funderar på att ta fram våran murstock och måla den.. Hmm tål att tänkas lite mer på helt enkelt;)
    Fin helg till dig, kram

    SvaraRadera
  14. Ja plötsligt är det vardag igen och det är märkligt hur snabbt man faller in i den igen. Så fint ni har det hemma hos er!
    Kram Maria
    Ps. Nästa vecka drar Fotoutmaning vänner emellan också igång igen.

    SvaraRadera