måndag 4 augusti 2014

Uteprojekt




Mannen min har varit bättre på att få sina projekt gjorda denna semestern (trots att han spelat golf nästan varje dag vi varit här hemma ;))
Viktigast för mig var att få en ny torkställning. Och nu är den på plats och så nöjd blev jag!





Nästa projekt är ett sideboard som grillen ska passa i men det blir nog ett vårprojekt istället....



Vardagen är igång!
Första arbetsdagen är avklarad och jag mjukstartar denna veckan.
Måste komma igång med träning igen efter ett långt ofrivilligt uppehåll men det blir inte än. Idag blev det 2 promenader och lite lätt styrketräning här hemma.
Nu ska jag sätta mig på altanen och ta ett fotbad medan jag läser min bok.


Har ni haft en bra start på veckan?!
Kramisar





20 kommentarer:

  1. Åh,så'n bra & snyggt jue ...Detta gjorde han bra :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Kan inte klaga. Frisören, ögonfransfix, fika, glass och bad. Ja jag har fortf semester. Om två veckor börjar allvaret igen.
    Jättefin torkställning.
    Ha en fortsatt fin vecka

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Fina bilder från resan också. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Dagen började helt förskräckligt, men verkar sluta på topp och det är ju tur så att det inte var tvärtom. Härligt att kunna torka tvätten utomhus!

    SvaraRadera
  5. Förstår att du blev nöjd. Jättefint =) Måste också komma igång med min träning, har haft ett alldeles för långt uppehåll och har jättesvårt att komma igång igen fastän jag vet hur bra jag mår av det. Ska du på bloggeventet i Enköping? Såg precis reklamen om det här? Jag ska gå så det vore jätteroligt att få säga hej =)

    SvaraRadera
  6. Hej hej!
    Men ååå så snygg! Underbart med tvätt på tork ute sådär..;)
    Å bilderna från resan... underbara! Så fina ni är allihop!
    Å vilken mysig idé med födelsedagsbrunch...;)
    Måste jag härma nån gång..;)
    Kraaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  7. Så fint mannen har fixat till tvätten. Det doftar så gott när den får torka ute. Första arbetsdagen och några omtumlande besked. Vår chef slutar, så jag tror det blir en omtumlande höst för oss. Kram Anita

    SvaraRadera
  8. Så fin torkställning du har.ha en fin kväll kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. En snygg torkställning till på köpet! En sån hade man velat ha :)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vad fint! Usch ja träning.... Jag är helt väck runt den, dom alltid kör ca 2-3 ggr i veckan men nu typ 2 ggr på en mån. Fixar inte värmen! Men vi tar tag i det sen väl? Krispiga höstdagar är perfekt! Kram

    SvaraRadera
  11. Det blev super fint, helt i min smak :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Gaaa! Så fin! Hur nöjd som helst skulle jag vara=))

    Skönt med en mjukstart, det behöver man efter all ledighet,
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  13. Ser ut som en rejäl torkställning och snygg.....hur har ni gjort den? Kram Anette

    SvaraRadera
  14. Supersnygg, verkligen!

    Låter som en perfekt avslutning på första jobbdan, fotbad!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Torkställningen ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  16. vad fin den blev... och jag gillar att den är svart, lite annorlunda!
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  17. Urläcker torkställning.
    Jag har precis börjat jobba som lärare - grymt kul. Kram.

    SvaraRadera
  18. Så fin, finns det något bättre än att få hänga ut tvätten. Så friskt och så doftar det ljuvligt.
    Kram Erika

    SvaraRadera
  19. Jättesnygg!! Själv kör jag sån där ful, traditionell... älskar när tvätten torkar ute. Kram J

    SvaraRadera