torsdag 28 augusti 2014

DIY






Torsdags tema hos fabriken idag - DIY.
Inte så mycket av den varan här hemma men dessa ljusstakar får bli min tolkning.
Till studenten köpte jag flera ljusstakar i mässing som sprayades svarta för att passa in i dukningen.




Fler DIY-projekt ser ni här.



Idag åker jag på en årlig träff genom jobbet. Fabriksvisning och information under dagen och en kräftskiva på kvällen. Så idag blir det en hel dag borta kommer inte hem förrän sent ikväll, känns bra att jag har min första korta fredag imorgon!


Har klickat hem en del kläder till eventet och den ena leveransen, från Provrummet, kom snabbt men den andra, från MQ, väntar jag på fortfarande...
Kanske blir så att rusa jag rusar runt på stan imorgon eftermiddag!


Ha en fin torsdag!
KRAM







18 kommentarer:

  1. Vad snyggt du gjort, riktigt bra ide. Ha så kul idag och nu är det inte många dagar kvar tills det är lördag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det här är ju DIY när det är som allra bäst skulle jag vilja påstå! Enkelt och otroligt användbart! Toppklass:)

    Allt gott | tina

    SvaraRadera
  3. Roligt när man kan förnya gammalt och det blir som nytt. :-) Kramizz och ha en jättebra dag med jobbet. /Laila

    SvaraRadera
  4. Jag veeeet. Mässing är hett. Men mässing ÄR inte min grej. Gillar inte heller guldsmycken. Har aldrig tänkt på att jag kan spraya dom svarta. Såå snyggt. Det måste jag ju bara prova. Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  5. Fin kombination med olika mönster, men i samma färg. Gillart!

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  6. Sommaren börjar gå mot sitt slut. . . då är det mysigt med tända ljus igen. Även om jag hellre har det varmt och skönt.

    Kram N

    SvaraRadera
  7. De är så himla härligt att kunna tända alla ljus nu... Kram

    SvaraRadera
  8. De blev riktigt snygga i svart! Kul med kräftskiva, ha det så trevligt:) kram

    SvaraRadera
  9. Vilka fina! Hoppas dina kläder hinner komma. Hur fin tänker du vara? Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Dom blev ju fina som svarta också...skulle vara snyggt med olika färger på ljusen när du har stakarna tillsammans ;)
    Kram från mej!

    SvaraRadera
  11. Så snyggt det blev.
    Vad har du beställt för kläder?
    Kram

    SvaraRadera
  12. Tänk snart ses vi!!! Hoppas du får leverans i tid nu. Jag har handlat en outfit idag men är inte säker den får vara med på lördag. Vi ses! Kram Milla

    SvaraRadera
  13. Så snyggt... tänk vad man kan göra med lite sprejfärg!

    SvaraRadera
  14. Så fina ljusstakar. Alltid snyggt med svart. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  15. Jag tror att din garderob är full av vackra kläder. Ha det så trevligt på eventet. Kram Anita

    SvaraRadera
  16. Det där blev ju supersnyggt! Snabbt, enkelt och snyggt -my kind of pyssel! :)
    Kram!

    SvaraRadera