måndag 13 juli 2015

Semestervädret ändrade sig snabbt...





Från hotellentrén såg det ut så här ner mot poolerna.
 Vi "tjejer" efter middagen på restaurangen.




Vackra solnedgången.
Och lite bilder från Rhodos stad som vi besökte ett par kvällar.







Stor ändring på vädret, ingen sol här hemma. Vilket betyder att det blivit mycket gjort. 
Killarna som jobbar hela sommaren, var kvar här hemma och tog hand om hundar och hushåll. De gjorde det exemplariskt men tyckte det var skönt när vi var hemma igen! 
Storstädning blev det idag i alla fall och tvättmaskinen har gått varm idag också. Ett snabbpass på gymmet, dubbla promenader med vovvarna och bakning. Så med regn ute blir det mer gjort inne....


Ha en skön måndagskväll!
KRAM



15 kommentarer:

  1. Ja inte kan det vara kul att komma hem till det här tråkvädret. Förstår att ni har haft underbara dagar på Rhodos, men som sagt man får mycket gjort när inte solen visar sig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Så fin bild på solnedgången. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Fina bilder från ett vackert Rhodos.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Det ser härligt ut. skönt att få lite solsemester .....Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så härligt att resa och ni verkar ju ha haft det fantastiskt härligt. Men skön att vara hemma också :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Så härligt. Nu vet jag vad jag har att vänta ;) Jag längtar så, allra helst när vädret inte kan vara "sommar" här hemma.
    Ha en fin tisdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Jo, det blir ju sådär när semestervädret har lite mer att önska! :) Har också tvättat och städat och sorterat......men nu vill jag nog ha lite sol och leva lite sommarliv också! :)
    Härliga bilder från Rhodos!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  8. Måste ha varit skönt med lite sol i en vecka...det är inget vi kan skryta om här i Sverige, hihi....i morse hade vi sol...nu mulnar det på och senare ska det bli regn...vi passar på att åka till mina föräldrar och hälsa på (5 mil härifrån)...ha en fin dag !
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ja trist att komma hem till detta väder, men så härligt att du fått en solsemester i alla fall:) Kram Emma

    SvaraRadera
  10. Härligt ni haft! Och åka med goda vänner sådär verkar skoj, det skulle aldrig hända i min spretiga bekanstkapskrets tror jag! Skönt att vara borta men säkert skönt att vara hemma igen, det är då man brukar uppskatta göra alla de där sakerna men annars gör. kram Milla

    SvaraRadera
  11. Ja det är väl det enda positiva med detta väder - att man får en del gjort här hemma. Ser dock ut som ni hade en härlig semester i solen.

    Hoppas du haft en bra dag!

    SvaraRadera
  12. Vilka härliga bilder!
    Underbart med sol och värme.
    Just nu faller regnet igen här...Men snart är den tillbaka solen=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  13. gud så härligt! och så fina bilder!

    SvaraRadera
  14. Men åh så härligt! Just nu funderar jag på att emigrera haha! Alltså nog törstar man efter värme och sol! Men jag känner på mig att det vänder NU :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Men så himla härligt. Där har ni de bra ser jag. Ha en fin semester. Kram Jannice

    SvaraRadera