tisdag 28 juli 2015

Mina drömmar och nåt nytt...



Som ni vet så har jag mycket drömmar och funderingar. Knäppt kanske men jag trivs där emellanåt, i min lilla drömvärld...
Och ibland slår ju faktiskt drömmarna in.
En önskan är ju en egen stuga. Eller ett annat hus. Kanske med ett orangeri.

Detta vackra orangeri fanns där på Jeanette´s gård som vi var i helgen. Så fint!


Och perfekt inrett. Helt i min smak. 




Men en liten önskan jag haft fick jag igår.
En ny Iphone.
Själv skyndar jag långsamt när det gäller såna saker. Köper hellre nåt nytt till hemmet. Mannen min som tyckte att nu var det dags. Funkar mycket bättre med denna när jag ska försöka använda telefonen lite mer istället för datorn.
Och nöjd är jag!




Regn och rusk så här blir det innemys ikväll igen, ha det gott!
KRAM



10 kommentarer:

  1. Grattis till nya telefonen. Jag och sambon har varit ute och gått i stilla regn med Lykke på landet nu, pratat och funderat en hel del längs vägen. Men vilket snygg orangeri, som en dröm.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ohh toppenfint och roligt med ny iphone =D

    SvaraRadera
  3. Hur fint som helst i hennes orangeri. Så kul med ny telefon också.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  4. Hallå där!
    Å det ser ut att vara ett helt fantastiskt ställe...vilken bra smak hon har och så mysigt att åka i väg o träffa andra som vill samma sak så där!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Hej! Hittade till dig nu . Va fint du har det :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Heeeej där!
    Drömmar tror jag är bra, de tar oss framåt och man ska aldrig ge upp sina drömmar.
    Jag funderar lite på det med Forever jag med... Har testat en del produkter och tycker de är jättebra!
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vilket vackert orangeri. Förstår du vill ha det så. Ha en fin dag Kram Pernill

    SvaraRadera
  8. Oj vilket vackert orangeri!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Wow vilket fint orangeri...står högt på min önskelista också ;)).....och drömma får man ju, det kostar ju inget, hihi.
    Härligt med en ny Iphone.
    Hoppas allt är bra...vi har relativt bra väder nu, men i morgon och på fredag kommer regnet !!!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åh, vilket orangeri! Fin inredning. Det skulle inte jag heller ha något emot att ha.
    Kul med ny telefon i alla fall!

    Kram Agneta

    SvaraRadera