onsdag 1 juli 2015

Sommarnytt






Garderoben har fyllts på med en del sommarkläder sista veckan. Jag är inte så intresserad av sommarkläder, köper hellre kläder till höst och vinter. Men nu har det blivit en del i alla fall.
Är det varmt har jag helst linne eller ärmlös topp men hittade i helgen ett par kortärmade toppar. 
Köpte de på Casells i Växjö.




Redan mittendagen av veckan. Endast två dagar kvar att jobba!
Ville inte stänga in mig på gymmet så det blev löpning i skogen istället. Tog med vovvarna men det gick alldeles för sakta och eftersom de blev väldigt varma så passade de på att bada på hemvägen. I kärret! 
Så det blev lång dusch med trädgårdsslangen för de där två...


Skön kväll till er!
KRAM



14 kommentarer:

  1. Ha ha kan tänka mig din frustration över hundarnas bad.... Fina toppar du hittade.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så sommarfräscha kläder!
    Blått och vitt är ju så fint!
    Duktig du ör som kommer ut och tränar trots värmen.

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Ååå vilka fina toppar! Så snyggt med det blå.
    Haha...åå ja kan tänka mig att de var snygga efter kärrbadet...haaha.... Tur vår lilla vovva inte gillar att bada...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Så somrigt och fint med vitt och blått! Bad i ett kärr?! Ha ha! Förstår att det blev en dusch med trädgårdsslangen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Så fina tunikor du hittade. Härligt att få springa ute när det är så fint väder. Kan tro hundarna behövde ett bad när ni kom hem. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Haha, vilken syn efter de badat i kärret:) Busiga vovvar:)
    Kul med lite nytt i garderoben. Själv har jag insett att jag måste ha en ny bikini, hoppas jag hinner köpa en i morgon. Om jag nu hittar någon alls..
    Sommarkram från Maria

    SvaraRadera
  7. Fina toppar du hittat, själv var jag inom Lindex ikväll och köpte min en ny sommartopp, är inte heller sådär road av att köpa nytt i sommarväg, roligare med höst och vinter. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. Snyggt med blått och vitt. Gillar wave mönstrat. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  9. Roligt med lite sommarnytt att ha på sig! Fina färger. Kram

    SvaraRadera
  10. Fina toppar och busiga hundar :) kram Diana

    SvaraRadera
  11. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvaraRadera
  12. Fina toppar :) hoppas du får en bra sista dag på jobbet

    Kram Eva

    SvaraRadera
  13. Fina toppar du shoppat ;).....jag skriver också om kläder i dagens inlägg, hihi....
    Hoppas du har det bra i värmen...
    Må så gott !
    Kram

    SvaraRadera
  14. Jättefina sommarfrsächa toppar! Hihi, jag är precis tvärtom, handlar hellre till vår och sommar än höst och vinter.

    Kram Lena

    SvaraRadera