måndag 27 juli 2015

En helg med utbildning och inspiration





I denna byggnad har jag tillbringat det mesta av helgen. 
Detta rum sov jag i...


...och det fanns flera vackra rum i gammaldags stil. Så fint. 



Dessa tre härliga bloggerskor var med.


Och det var på fina Jeanette´s gård vi var.



På kvällen dukade vi upp i kursgården och åt grillat.



Vi fick lyssna på spännande föreläsningar, fick utbildning på produkter, lära oss om hudvård o sminkning, fick tips och idéer m m.


Denne söte lille vovve höll oss sällskap emellanåt. 
En givande helg på denna fina gård. 



Trots semester så blir det kväll alldeles för snabbt. Besökt arbetsplatsen idag och om en vecka är jag tillbaka och jobbar...
Det blev en ny tv shoppad idag (tyvärr enligt mig...) för den gamla hade gjort sitt.

Nu ska jag tända ljus och krypa upp i soffhörnet för utanför känns det som hösten redan kommit.
Hoppas ni har en fin kväll ändå!
KRAM



9 kommentarer:

  1. Oj vad mysigt, spännande och fint!
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ni haft det jättetrevligt. Ha en fin kväll Kram Pernill

    SvaraRadera
  3. Åååååå så mysigt det ser ut...
    Semestern går galet fort

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Vad himla trevligt det där ser ut.. Mysigt rum du fick sova i med. Kram

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken miljö.... Så skulle jag absolut vilja bo och leva! In my Dreams... Ja, här sitter jag och dricker morgonkaffe med tända ljus :o Det är verkligen höstkänsla både ute och inne just nu. Önskar Dig en fin tisdag, kram Kate

    SvaraRadera
  6. Mysigt! Såna där tillställningar brukar alltid vara energigivande och inspirerande.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig helg. Ja, nog är det höst i luften. Så det är både ljus på morgonen och kvällen som gäller.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Mysig minitripp du fick. Såg himla fint ut där.

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Wao,såå mysigt & vilken go liten "vovvs" ♡ ...
    /Kram fina du!

    SvaraRadera