onsdag 22 juli 2015

Vackraste trädgården!



Som alltid när vi är hos våra goda vänner i Vaggeryd vill jag såå gärna ha en finare utsida där hemma. 
De har så vacker trädgård!!
Men det kräver också mycket tid och jobb...





Lilla Loka ville gärna vara med och vattna. Gott att dricka vatten från slangen.








Den dagen vi flyttar (om vi nu flyttar nån gång...) så ska jag anlita bästa vännen som trädgårdsarkitekt!


Idag har vi varit i Växjö. Nu är vi hemma hos äldste sonen. Han och mannen min monterar persienner och ska sätta ihop hyllan som vi köpte igår. Själv kom jag på att jag inte gjort nåt inlägg ännu så jag lånar hans dator en stund...
Vi var på en jättemysig trädgårdsbutik på vägen hit och sen har vi varit på stan så det har blivit shopping idag också men mer om det en annan dag.

Bäst att jag hjälper till lite nu!
Fin kväll till er.
KRAM





12 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk trädgård! Den skulle jag gladeligen tacka Ja till!
    Underbara foton som inspirerar!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen en prunkande trädgård må jag säga! Alltid kul att se och besöka andras trädgårdar...
    Tack för din söta kommentar också på bloggen, jag ska vila...lovar!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. wow så fint... den dagen mina barn är äldre och inte behöver all min tid så ska jag skapa mig en oas... det är ju så rofyllt

    kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Underbar trädgård, önskar min vore något åt det hållet.. Kämpar på och ser vad det blir ;)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  5. Det ser verkligen fint ut och jag fick en idé när jag såg träspången i gruset, den ska jag lägga på minnet!
    Ha det gott ,
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar trädgård, jättefin. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Där var vi igår! : ) Men Kalmar är mysigare inte sant? : )

    SvaraRadera
  8. Det är just det där med trädgård. Att det kräver en del av en.
    Jag brukar tänka att om jag ska ha trädgård igen ska den få vara vild=))
    Ser mysigt ut! Och valpen...alltså, galet söt!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Så fin trädgård. Förstår du vill ha något sådant. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. En helt underbar trädgård med mycket vackert planterat i den.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. Åh vilken fin trädgård !!!...där måste dom trivas bra ;)...gillar grus och sten och gräs som vajar i vinden...ingen sommar i sikte !
    Vi har varit i stan idag och handlat mat.....nu blir det att äta mat inomhus ikväll ;((....
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  12. Ja det var verkligen en fin trädgård. För en del faller det sig naturligt och vad dom än gör så blir det hur bra som helst. Jag önskar jag hade det i mig. Ha det gott.
    Kram Petra

    SvaraRadera