måndag 30 maj 2016

Rosa start på veckan




Fick denna vackra rosa bukett av en vän och kollega i fredags. 
Så fint med Kalla och Gerbera (för det är det väl...?)



Dagen blev inte som jag planerat så gympasset hoppade jag över och tog en längre promenad med hundarna istället. Vi gick förbi bäcken så de fick ta sig ett snabbdopp.
Nu blir det datortid sen ska jag packa för en kort visit hos äldste sonen. Jag ska på föreläsning i Växjö imorgon kväll så då passar jag på att sova över hos honom och börjar lite senare på onsdagen. 


Hoppas ni haft en bra start på veckan!
KRAM



8 kommentarer:

  1. Fin bukett! Rosa är ju aldrig fel enligt mig. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Men så fin bukett, och så mysigt med att få åka och häls på sonen!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Visst är de dem blommorna. Ha så mysigt hos sonen. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Så fantastiskt enkel och vacker bukett, riktigt vackert! Hoppas du får bra dagar, både med sonen och föreläsningarna!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Vackert! Vårligt och fint med rosa.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  6. Jättevacker bukett. Mysigt att få egentid med sonen.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  7. Jättevacker bukett. Mysigt att få egentid med sonen.
    Kram mamma c

    SvaraRadera