måndag 9 maj 2016

C9 kur med Aloe Vera






Här hemma kör vi en C9 kur med Aloe Vera. Jag har gjort det tidigare men denna gången är mannen min med och gör också en C9 kur med Aloe Vera.
Alltid lättare att få bra resultat om man gör det tillsammans med någon. Vi har klarat av första veckan och mannen min har gått ner drygt 4 kg och jag hälften. Måtten har också minskat en hel del.
Här är en tjej som lyckats väldigt bra med sin C9 kur med Aloe Vera.



Dags för nya rutiner? Vill du känna dig piggare?
Vill du också göra förändringar, in med det goda och ut med det dåliga?

Du kan beställa en box här.



Erbjudande denna veckan och jag ger dig tips & råd och peppar dig under tiden! 
Extra erbjudande till er som vill köra dubbelt!
Vill du veta mer maila mig
sussneroandersson@gmail.com


I helgen så var vi hos våra vänner på västkusten. Alla fyra körde C9 kur med Aloe Vera.
Vi drack smoothies till frukost och lunch och åt goda middagar, funkade jättebra.




Så kul när man får såna här sms:
"Jihoo, under 60 kg! Jag är så tacksam för att jag fick köra c9 och att du peppar mig"
En tjej som känner sig mycket piggare och som gått ner sammanlagt 3,8 kg.


Ta chansen du/ni också!
KRAM



3 kommentarer:

  1. Gick ner 4 kg och snart dags för en kur igen kram

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat. Sett flera som kör c9.
    Vad roligt hundarna ser ut att ha i tidigare inlägg.
    Ha det bäst, fina Suss.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Kul att hitta det som fungerar! Här gäller ett minimum av kolhydrater och det fungerar bra. Står just nu still i vikt men det är ok det med!
    Härligt att hitta tillbaka till bloggvärlden igen!

    Kram

    SvaraRadera