tisdag 17 maj 2016

Lite värme...



Lite värme är på väg har de lovat. Tills den kommer så fortsätter jag att tända ljus.
Perfekt att få nya ljuslyktor nu när kylan kom tillbaka. Fast idag har det varit skönare igen.
Dessa var också med i vinsten som jag skrev om igår.


 

Blev sen hem från jobbet idag så jag skippade gympasset, blev en långrunda i skogen med vovvarna istället. Spännande idag när vi mötte tre hästar, med ryttare förstås, där ute i skogen. 
Lite småsysslor kvar att fixa här hemma innan kvällens soffmys.
Tisdagar är ju inte min favoritdag, de brukar vara dryga men denna tisdagen har bara försvunnit...


Hoppas ni har en skön kväll!
KRAM




7 kommentarer:

  1. Så fina lyktor!
    Vi hade faktiskt lite varmare idag på eftermiddagen. Jag har semester den här veckan så jag hoppas att det fortsätter.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Just nu hade jag ibte tackat nej till lite värme. Känner mig som en isbit. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så fina ljuslyktor. Hoppas också värmen ska komma tillbaka snart. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Värme ja tack! men det är ändå skönt att kvällarna är ljusa...
    Jag tycker inte heller om tisdagar, det är veckans längsta dag men idag tyckte jag faktiskt att jobbdagen susade förbi, kanske var det för att vi möblerar om och gör lite nytt och fräschar upp på jobbet,sådant är ju roligare än dator arbete hehe

    Fin kväll till dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot den där värmen jag också! Det är ju så härliga ljusa kvällar nu, men man känner inte riktigt för att vara ute ändå när det är så kallt. Men snart kanske det blir bättre, vi hoppas på det!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Läckra ljuslyktor, fint sken !
    Ingen värme här, väldigt kyligt ute och regnigt!!...så värmen kommer nog inte till oss...
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Vilka fina ljuslyktor! Fy vilken kyla! Nu vill vi ha tillbaks värmen.

    KRAM Anna

    SvaraRadera