torsdag 5 maj 2016

En dag med avkoppling



Här kopplar vi av!
Verkligen semester. Vi har bubblat och suttit i solen. Och jag har somnat flera gånger... Verkligen avkoppling.




Vovvarna kopplar också av ordentligt och har det skönt. Men vi har också varit ute och promenerat och vovvarna har badat i havet såklart.





Även deras hängmatta har kommit på plats men jag har inte vågat testa den... 



Nu är grillen igång och grönsaker i ugnen. Vi ska äta en massa gott. Men nyttigt!

Ha en varm o solig kväll!
KRAM



8 kommentarer:

  1. Härlig avkoppling ;)....inte så mycket av den varan för mej idag, har haft loppisen öppen, och sprungit in och ut och fixat och donat. Första dagen för säsongen, men det var inte många kunder, men jag hade en som shoppade ganska bra i alla fall ;))...
    Ha en fin lång helg !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så herlig :) Nå er det deilige dager .

    Klemmer fra Monica

    SvaraRadera
  3. Så ni är där igen. Hmm är det något på G nu?? Så mysigt att ligga i spabadet och mysa.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ser härligt ut. Solen gör att man blir så glad och pigg. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Ser hur härligt ut som helst! Den där hängmattan finns hos oss också ;) Så snygg, tycker jag!
    Kram och ha en fortsatt fin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Jamen vilket väder vi har! jag har också slumrat till några gånger, det blev inte många knop gjorda idag. Grillen är avklarad och magen är mätt, dags att ta kväller...
    Kram från Titti

    SvaraRadera