måndag 16 maj 2016

Nytt i soffan






Ingen ny soffa här ännu men nytt i soffan. 
Två nya kuddar ifrån Zelected by House. En del av den vinsten jag vann hos den här gulliga tjejen





Idag på morgonen åkte den tjockare jackan och vantarna på. Så kyligt. Men men om vi sparar på värmen så blir det fint i juni sen istället. Förhoppningsvis.

Veckan är igång och denna blir lugnare så nu ska jag besöka gymmet som jag brukar. Det blev ett pass idag direkt efter jobbet. En stund i arbetsrummet får det bli innan jag gosar ner mig i soffan med den varma koppen te och tända ljus. Är det ruggigt ute så får vi mysa inne...

Skön kväll till er!
KRAM



4 kommentarer:

  1. Snygga minst sagt!
    Sen får man liksom aldrig nog av kuddar=)) Massor av sånt gillas här hemma.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Snyggt ♡ ...
    & Grattis till din vinst!

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Passar perfekt där i soffan !!....som sagt kuddar får man aldrig nog av !
    Ha en fin dag...här mulnar det på lite och mannen och jag ska ut och fixa det sista på grunden till växthuset.
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Fint med nya kuddar. :) Ofta är det de små detaljerna som gör den största skillnaden tycker jag. Som kan förändra känslan helt i ett rum. Njut av dina fina kuddar och hoppas att solen har kikat fram hos er idag.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera