tisdag 10 maj 2016

Vita små blommor och födelsedag!





När vackra blombuketter börja vissna brukar jag spara blommorna som fortfarande är fina ett tag till. Den buketten vi haft hemma i en och en halv vecka hade fortfarande några fina vita blommor kvar. La de i en glasskål istället och så fick de komma ut till minipenséerna.




Idag har jag varit och fixat mina naglar. Gymträningen avklarad och nu ska jag förbereda för en sminkvisning jag ska ha på torsdag kväll för imorgon kväll ska mannen och jag ut på roligheter.
Kvällspromenaden får bli senare så att det är lite svalare för hundarna.


Skickar ett stort grattis till Svea´s valpar som fyller 3 år idag!




Hoppas ni har det gott i värmen!
KRAM



13 kommentarer:

  1. Meeen, är det tre år sedan ni hade valpar hemma? Ojojoj vad tiden går... Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Är de redan tre år?! Himmel så fort tiden har gått. Grattis till alla fina valpar.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Men tänk... Det känns som det var igår.... 3 år!!
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Men åh vilken stor kull och så söta!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Oj tre år? Minns när de kom :-)
    Uuuuh jag tränade hemma i värmen idag
    Hoppas ni får en trevlig kväll imorgon
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Åh det var inte få valpar som fyller 3 idag, härligt och kul att se dem bli stora också. Hoppas det blir en trevlig kväll i morgon. Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Vackert med blommorna i en skål!
    Och bilden är tokfin dessutom!

    Min granne har skaffat sig en golden-valp.
    Att jag dog sötdöden när jag mötte dom är en underdrift. Golden-valpar slår liksom allt.
    Och då kom jag ihåg hur mycket jag pep över bilderna på dina valpar.
    Otroligt att det är tre år sen!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Men himmel är det tre år sedan......Sminkvisning låter hur kul som helst, hade jag bott närmare hade jag bjudit in mig själv, he, he...... Ha en härlig dag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Vita blommor är så fina och lyser verkligen upp !!
    Och visst minns vi Sveas valpar ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Men tänk att det är tre år sen vi såg bilder på det härliga lilla gänget. Kram Anita

    SvaraRadera
  11. Vilka underbaringar och så många ;)
    Ljuvliga små blommor!
    Ha en underbar torsdag! Kramar Jane

    SvaraRadera
  12. Tre år? Än vad tiden går.... Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Är så gulligt med valpar. Tänk vad tiden går fort. Vår vovve ska fylla 7 år i augusti. Så kul med trevligheter. Hoppas ni har det bra. Kram Pernilla

    SvaraRadera