lördag 28 maj 2016

Fredag med fest!




Ja ytterligare en fredag som bara försvann... Och en tidsplanering som inte höll!
Jag kan verkligen inte planera längre, eller jo jag planerar att göra tre saker men upptäcker under tiden att jag måste göra tio!

Igår hade vi en mycket trevlig sommarfest med kollegor från jobbet här hemma. Jag hade min lediga eftermiddag och slutade redan vid halv ett. Var uppe innan fem på morgonen så jag hann med en långpromenad på morgonen.
Så jag tyckte att jag hade god tid på mig inför kvällen men den där eftermiddagen försvann snabbt. Och som sagt vi hade en väldigt rolig kväll och det var nog ingen som brydde sig att jag inte hann med hela städningen, haha.


En snabb bild på dukningen innan vi satte oss till bords. Sjutton blev vi så lite trångt vid bordet men det gick bra ändå.

Frågade inte om det var ok att lägga ut bilder från kvällen så de behåller jag för mig själv. Yngste deltagare fick jag i alla fall visa bild på . En av kollegorna som hade med sin lille valp. Sååå söt!


Och duktig. Han kopplade av och la sig så snällt på sin fäll för att sova.




Blev ganska sent i natt innan disk och plock var färdigt. Har varit ute en långrunda med vovvarna i skogen, de är väldigt trötta här idag efter gårdagens fest, sen fixat här hemma, tagit tag i tvättberget och resten av dagen blir det hemmafix och jobb vid datorn.

Mannen min är bortrest men vovvarna och jag ska ta en promenad ned till staden ikväll, där pågår det festligheter hela helgen.


Vad har ni planer för denna lördagen?
KRAM




8 kommentarer:

  1. Vilken gullig liten valp! Så vackert du hade dukat. Mysigt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Låter som en mycket trevlig fredag.
    En sån söt valp. Kram.

    SvaraRadera
  3. Åh så söt valp ;))...och mysigt och fint dukat ;))
    Jaa nästan hela lördagen har gått nu, men jag har fixat klart i växthuset och är såå nöjd, har lagt ut en bild på instagram...men fler kommer kan jag lova...och på bloggen naturligtvis...har invigt i kväll med ett glas vitt och en tidning...mysigt !!...nu blir det hämtmat kinamat...vi kände för det ikväll ;))
    Ha en fin kväll !!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som en trevlig kväll. Vilken goding till valp. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Vilken liten sötnos!

    Kraam Therese

    SvaraRadera
  6. Vilken söt liten valp. Mysigt att få vara med på fest. Ha en fin dag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilken fin dukning! Och valpen var sockersöt :)

    SvaraRadera
  8. Vilket fint hem du har och vackert dukat. Lilla valpen är så himla gullig. Kramar Annika

    SvaraRadera