onsdag 18 maj 2016

Vår eller sommarkläder



Hallå där!
Hur har ni det så här mitt i veckan?


Köpte mig en vårkappa för ett tag sedan. Som vanligt sent ute... När sommarvärmen kom så trodde jag inte att jag skulle få någon användning av den. Men med kallare, mycket kallare, väder igen så har den använts mycket. Idag med både kofta och kavaj under! Vi har det väldigt kallt på jobbet just nu så strumpor och koftor åker på igen.

Tänkte ta en snabb bild på lunchen men det blev mååånga bilder. Inte lätt att hitta rätt!
Då kan det gå så här...



Till slut blev jag så här trött på mig själv för att jag inte kunde få mig själv i mitten på bilden.


Så här ser kappan ut i alla fall och den kommer från Vero Moda.



Här myser vi med tända ljus, hur har ni det?
KRAM




10 kommentarer:

  1. Fina bilder! :-) Och jättesnygg kappa, har en liknande, men fr cubus. :-) Och här är det också kofta och strumpor på jobbet, samt att jag satt på värmen igen. :-) Har verkligen frusit denna veckan, bara att hoppas att vädret blir bättre framöver. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Snygg.... du är super snygg oavsett var du är på bilden. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Snygg kappa! Köpte något liknande jag med, tidigare i våras. Tänker att den passar hela sommaren, kyligare kvällar ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Snygg! Äger två trenchcoats. Klassiskt o snyggt! Blir aldrig omodernt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Fin kappa. Visst är det svårt att fota sig själv. Här sken solen i kväll. Kändes bra. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Snygg!! Det var länge en man anände kappa. Måste ha varit på 90-talet!! Då var det ju så poppis med lång kappa, och den har jag kvar ännu!!
    Och det här med att fota sig själv.... ;) ;)
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg!
    Svårt med kläder nu, tycker det har varit så kallt att jag tom tog vinterjackan nån dag...

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. ja det är frågan ?...regn och kyligt hos oss idag...kikade på 10 dagars prognosen på SMHI och det är endast på tisdag som det blir fint hos oss...sol och 18 grader...men jag hoppas verkligen att värmen kommer i juni !!!
    Fin kappa du köpt ;)
    Ha en fin kväll...och här tänder vi också ljus och ikväll är det skit på Tv (enl mej) så vi ska se filmen "en man som heter ove"...den ska vara bra sägs det ;)...på dvd ska jag kanske tillägga ;))
    Kram

    SvaraRadera
  9. så fin kappa och jag känner väl igen detta med selfies:) ha en fin kväll

    SvaraRadera
  10. Jättesnygg!!! Både kappa och du ;)

    SvaraRadera