måndag 2 maj 2016

En trädgårdsdag






Igår hade vi en trädgårdsdag mannen och jag. Eller i alla fall en förmiddag i trädgården. Mannen klippte gräset och jag fixade i landen. Och fotade. Kunde inte låta bli när det hänt så mycket där i trädgården. 





Och jag hade sällskap också. Alltid mysigt när vovvarna vill vara med men inte lätt att kratta i landen när de ligger där...



Vackert väder igår men ännu varmare idag. Underbart. Och det verkar som det håller i sig över ledigheten också.

Det blev dubbla promenader idag. En i skogen. Och så har vi gått en runda och delat ut produkter till kunder. Nu är det kväll och resten av kvällen blir framför datorn. 


Ha det gott!
KRAM



7 kommentarer:

  1. Härligt när det händer mycket ute nu och att vi har
    allt framför oss, det gillar jag mest :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Så underbart. Idag har det nästan varit sommarvarmt. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Ja, det är kul när det händer grejer i trädgården=) Så härlgt med en utedag! Krm

    SvaraRadera
  4. Vi hade också en trädgårdsdag igår. Så skönt ute och mycket fick vi gjort.

    KRAM Anan

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt att det har blivit vackert väder. Hoppas att det håller till helgen. Så mysigt det ser ut med vovvarna. Vår Tippen älskar att vara ute. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Visst är det kul att fixa i trädgården nu när värmen börjar komma ;))...jag har varit ut idag och satt ut trädgårdsmöblerna , nu har jag ju ingen stor trädgård så det är inte så mycket att göra där, men nu har jag iaf
    köpt ett växthus som mannen snart skall montera upp...jag hoppas det går undan, hehe...jag vill ju att allt ska ske på än gång ;))...vill så gärna sätta igång att inreda där ;))
    Kram


    SvaraRadera
  7. På slike dager så er livet virkelig herlig- nydelige bilder :)

    Ha det så fint

    Klem Monica

    SvaraRadera