onsdag 11 maj 2016

Utelivet




Precis hemkomna från en trevlig kväll med goda vänner. Dessa kvällar som bara rusar på...
Innan jag kryper ner under täcket ska jag plocka ihop alla saker som ska med på visningen imorgon och lite datorjobb blir det också.
Imorgon kväll ska jag till en vän och visa produkter, framför allt vårt smink som ni kan se mer av här
På fredag jobbar jag bara förmiddag innan vi åker till Jönköping där det blir shopping sen hem igen för att fortsätta kvällen tillsammans med tjejer. 
Ja det går snabbt mot helgen...
 Blir en vända till Ikea när vi är uppe i Jönköping, ska handla lite till utsidan. 
Lite inspiration därifrån.




Bäst att sätta fart så det inte blir för sen kväll...

Gokväll!
KRAM



4 kommentarer:

  1. ja men ja älskar ikea där hamnar ja alltid =) Blir det hela a6 då ?
    ja jobbar helg om ryggen tillåter så blir nog inget besök för mej i helgen

    fin torsdag till dej fina kram

    SvaraRadera
  2. Kul med sminkvisning imorgon. Lycka till!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Lycka till med sminkvisningen, visst är det härligt att botanisera i utelivet nu när solen och värmen iallafall tillfälligt har hittat hit. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Kul med roligheter, lite då och då...det måste man ha ;)
    Solen skiner och vi har en somrig dag idag...vi har varit och helghandlat så jag har inte varit ute så mycket än, men nu ska jag ut i trädgården ;)
    Kram bia

    SvaraRadera