söndag 15 maj 2016

Blått...




Ingen blå himmel men blå toner på altanen. Jag köpte lite nytt till uteplatsen i fredags. 
Jag är ju inte speciellt färgglad av mig men till sommaren kan jag tänka mig lite färg på altanen. Och det blev blått. 

Vimplar, kudde och dynor i blått. Från Indiska.

Vimplar och kudde - Indiska
Solcellsbollar - Ikea
Bord - ÖB
Kruka - Granit
Ros - Växtkraft






Ändrade lite på "möbleringen" på altanen och så kul att få plocka fram det nya vi handlade. Fler saker som ska fixas men vi tar en del i taget. 
Idag blir det verkligen inget altanhäng. Här regnar det för fullt. Men nu ska jag ta på mig regnkläder och ta en promenad med vovvarna. De måste ut oavsett väder men själv hade jag gärna myst ner mig i soffan istället... Får bli senare.


Ha en fortsatt skön söndag!
KRAM



9 kommentarer:

  1. Hall där...
    Så j-kla snyggt med blått till sommaren, liksom känslan av havet tycker jag. Ändå köper jag allt i rosa /vitt... Märkligt!
    Hmm kanske ska sätta mig och sy lite vimplar åt mig själv..
    Ha det gott, vännen!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Hello!
    Men gud va snyggt, och den där kudde får jag allt spana in, superfin!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Så fint!! Vackert fräscht o klassiskt med blått o vitt! Underbart!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Ser verkligen superfint ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Har man hundar måste man ut i ur och skur !!...det är ju bra på sitt sätt, för då får man ju motion...
    både hundarna och matte/husse.
    Ha en fin start på nya veckan !!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kul med lite nytt. Har oxå fått lite dille på blått till sommaren =) det är fint
    Gillar ju inte heller massa färg men lite sådär

    Ska bli kul me lite uteplats om inte så fin som din men =) ...

    fin mådag söta du kram o natti här

    SvaraRadera
  7. Waooo så läckert ♡ ...
    /Kram fina du & ha det så gott!

    SvaraRadera