tisdag 31 maj 2016

Plantering





Mycket trädgårdsfix nu den närmaste tiden och mycket som händer i trädgården. Jag har planterat en del nya växter och några till ska köpas.
Jag gillar att pyssla i trädgården men lägger för lite tid på det... Glömmer nästa bort att vattna blommor och annat där ute. Men mannen min håller koll också så jag hoppas att de nya blommorna och växterna klarar sig över sommaren.





Nu är jag på väg till Växjö. Ska på en spännande föreläsning med Mats Petersson. Sen fortsätter jag till äldste sonen och nattar över där. Ska bli så mysigt att träffa honom igen, var ett litet tag sen nu....


Fin tisdagskväll till er!
KRAM



7 kommentarer:

  1. Härligt att få träffa sonen !!...min dotter kom hem efter jobbet idag (vikarie jobb över sommaren) hon var inte hemma länge, hörde hur hon stack i väg med moppen (hon är 21 snart men har inte tagit körkort ännu, men det är på gång)..jag satt i växthuset och läste, men hon hade inte ens tid att hälsa på mej ;))...så kan det gå när man ska träffa kompisar på stan och sitta ute på någon restaurang i solen och värmen ;)...
    Ha en fin kväll !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Trädgårdsfix är så himla mysigt.

    SvaraRadera
  3. Mycket vattning blir det för att allt ska se fräscht ut i sin trädgård.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  4. Kul med trädgårdsfix och fint blir det!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Visst är det underbart nu när man kan fixa och härja bland blommor och annat kul i trädgården. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. jag älskar att flumma runt där ute med vattenkannan i högsta hugg. Kraaam Pia

    SvaraRadera