onsdag 25 maj 2016

Mer blått...




Mer blått på altanen.
Och jag har redan tröttnat på färgen... Jag är svart vit, försöker bryta med lite färg ibland. Men tröttnar direkt. 
De får vara kvar de blå tonerna på altanen, ett tag i alla fall...
Solcellslampor från Ikea
Dynor från Indiska
Och mannen målade om bänken i helgen. Vilket verkligen behövdes.




Snart kommer vänner hit för tjejkväll tillsammans.
Hade hoppats på att vi kunde sitta ute men det blev lite kyligare idag.

Fin onsdagskväll till er!
KRAM



7 kommentarer:

  1. Å jag älskar blått och har alltid gjort :)))
    Tycker det var väldigt fint där med dynorna och ljusslingan!
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men så fint!!! Så snyggt å precis i min smak!

    SvaraRadera
  3. Blått är fint på sommaren...nu är det ju inte min färg direkt, men ute på sommaren på altaner och i växthus tex.
    är det fint tycker jag ;)...och på porslin !!
    Ha en fin morgondag (torsdag )
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Så fint! Jag är inte heller så mycket för blått, men detta var precis lagom med blått. Fina dynorna var. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hur fint som helst! Dynorna är ursnygga. De skulle passa fint på vår bänk (blivande bänk;) under almen i den asiatiska (planerade;) delen av trädgården.

    Ha en fin torsdag! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Väldigt snyggt och fint att bryta av med till svart och ännu bättre nu till sommaren. Har börjat älska
    blått mer och mer.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Så snygg.....sommarfräscht med blått. Kram Anette

    SvaraRadera