söndag 29 maj 2016

Mammornas Dag





Mors Dag idag. 



Och den här mamman har varit och firat


den här mamman!


Hemma igen och bänkad framför datorn, vilket jag kommer vara resten av kvällen. Ytterligare en helg som bara försvunnit, förstår inte vart tiden tar vägen?!
Gör alltid en checklista och blir alltid lika besviken när jag kommer halvvägs. Behöver komma ikapp med både det ena och andra men det gör jag väl snart. Är nog en tidsoptimist...


Hoppas ni haft en härlig söndag och Mors Dag!
KRAM



5 kommentarer:

  1. Fin du är och vilken ung mamma du har. Ni ser ut som systrar. Tidsoptimist det är jag också. Det fixar sig alltid.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. "Mamma är lik sin mamma "....ni är lika ;))
    Tyvärr har jag inte firat min kära mor...hon bor fem mil härifrån och vi hade inte tid att åka till henne idag!!
    Men det tar vi igen snart ;))...ha en fin fortsatt kväll !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  3. Wow vad snygg du är i klänningen och mamsen var också väldans fin. Tack för dina ord hos mig vännen de värmer i både hjärta och själ. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Fin du är. Görsnygg klänning
    Ha en toppenvecka.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Fina mammor.... Kram Anette

    SvaraRadera