lördag 7 maj 2016

Lördagstips!



Underbara härliga dagar i solen!
Det har vi verkligen bjudits på. Efter en lång mörk vinter så är (var) i alla fall jag vitgrå på kroppen. Och trots att jag smorde in mig så brände jag mig lite i förrgår...

Skönt att ha en kall Aloe Vera Gelly att smörja in sig med då.



Och för att slippa att bränna sig så är det viktigt att använda solskydd, både till kropp och läppar. 



Produkterna hittar ni här.


Nu ska mannen och jag äta en sallad. Mellansonen är hemma med vänner och har lagt beslag på grillarna.
Sen tar vi en kvällspromenad neråt stan för här är det crusing ikväll och i år har de verkligen tur med vädret. 


Ha en skön lördagskväll!
KRAM



3 kommentarer:

  1. Härligt med sol och viktigt att skydda sig kram

    SvaraRadera
  2. Aloevera är bra. Jag brände mig också och smörjde. Haft det påungarna om dom har bränt sig på bränässlor el har eksam med:)

    SvaraRadera
  3. Aloeveran skulle jag behöva, min ny är känslig och jag bränner mig lätt( trots att jag är duktig att smörja mig)

    Tack för tips!

    Kram

    SvaraRadera