fredag 20 maj 2016

Härlig med helg!




Nu!
Nu har jag tagit helg! Efter en något strulig eftermiddag på jobbet så är jag nu hemma. Två vovvar som väntar på sin kvällspromenad. Flera kartonger som väntas på att packas upp och kunder som ska få sina leveranser. Och min kropp behöver ett pass på crosstrainer innan helgens alla godsaker.

Bortresta i helgen med mannens jobb men vi ska försöka komma hem tidigt, ganska i alla fall, på söndag för det är en en del som måste fixas både ute och inne. Hoppas på fint väder så vi kan fortsätta pysslet på altanen.



Nya krukor från Granit. Olivträd och ros från Växtkraft.



Bäst att sätta fart. Vill vara färdig och sitta i soffan vid åtta ikväll. Finalen i Let´s Dance. Den vill jag inte missa och i år vet jag att jag inte blir besviken vem som än vinner...


Ha en finfin fredag och en underbar helg!
KRAM




10 kommentarer:

  1. Snygga krukor! Jag får köpa nytt olivträd för mitt verkar stendött och även mitt advokadoträd tyvärr. Det har vi haft i 3-4 år egen sådd kärna men nu verkar den gett upp....

    Visst är de små söta! Fast det är som med hundvalpar. Hur söta som helst!
    Hoppas ni får en toppen helg.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Vilka fina krukor och du verkar ha fullt upp hela tiden. Kom ihåg att vila lite oxå.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en härlig helg. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en härlig helg. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Fina bilder från altanen!
    Trevlig helg!
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Nej let´s dance får man bara inte missa, vi ser den också. Jag håller nog på Bianca.
    Nu börjar det!
    Hej då !!!

    SvaraRadera
  7. Så fint ni har det <3 Hoppas med på sol så jag får fixa ute, när jag är frisk vill säga. Frustrerande att vara sjuk och samtidigt ha så mycket man vill göra. Men men. Kram och ha en fin lördag <3

    SvaraRadera
  8. Fina bilder!
    Ha en trevlig helg! :)

    SvaraRadera