fredag 11 november 2011

11-11-11

Idag är det ett speciellt datum 111111. För de som inte är gifta så är det ett ypperligt tillfälle att göra det! Det datumet glömmer väl ingen (inte ens karlarna... :)) Det stod i tidningen att man skulle komma ihåg vad man gjorde klockslaget 11.11. Jag pratade med en kund i telefon detta historiska ögonblick och det kommer jag att komma ihåg nu =).

Jätteskönt med fredag särskilt när det är den lediga eftermiddag-fredagen!
Åkte direkt till stan efter jobbet och gjorde några ärenden, var på gymet och hann gå en runda i skogen innan det blev mörkt.
Vi har också städat rejält idag, boooring men väldigt nödvändigt!

Blev tidig fredagsmys för att passa in killarnas träning.
Idag blev det taco´s. Ungarna önskade alltid det som fredagsmat förr nu blir det inte så ofta men ibland är det riktigt smarrigt.


Jag kollar mycket på bloggar om inredning men ibland även om hundar, mat mm. Hittade en för ett tag sen där jag blev imponerad av Christin som hade gått ner en hel del i vikt med GI. Hon hade som jag IBS så jag mailade lite frågor till henne och fick svar direkt av snälla henne!
Här hittar du hennes blogg

Efter lite skjutsande hit och dit så har jag nu krupit ner i soffan för att slappa resten av kvällen. Njuter nu av en stor kopp te och en massa god choklad.


Gillar verkligen mintchokladen men den med blåbär och mandel är jättegod!

Nu blir det IDOL förstås (börjar bli spännande!) och sen ska jag kolla på Robinson-finalen som jag missade igår.

Ha en skön helg!!


Kram Suss

1 kommentar:

  1. Just 111111 kl.11.11 vet jag inte var i det gula varuhuset vi var....men någonstans strosade vi troligtvis runt bland allt folk och försökte göra fynd.
    Låter som en mysig kväll.
    Hoppas ni får en riktigt skön helg,
    Kram Malin

    SvaraRadera