onsdag 16 november 2011

Fotoväggen!

Kallt denna morgon, termometern visade på nästan -5 grader när vi gick ut. Brrr! Hade ingen bil idag så det var bistert att cykla men fördelen är att man slipper skrapa rutor... :)
Blev en kort promenad direkt efter jobbet och sen har jag varit på föräldrarmöte i hockeyn som jag egentligen inte blev mycket klokare av...?!

Nu sitter jag och funderar lite på vad som ska fram till första advent. Vi har en fotovägg i "matrummet" där Ludvig har tagit alla fina kort och jag har målat ramarna i svart.




 



Nu har jag tänkt att ta ner alla tavlorna och göra nåt "juligt" där istället frågan är bara vad... ?


Nu är det snart "Carina Berg flyttar in" och det gör hon hos Lotta Engberg idag.  Lotta har 2 Goldenhundar och de kommer från samma kennel som Svea så det får jag inte missa.


Gokväll!


Kram Suss

1 kommentar:

  1. Det här med pyssel & pynt nu till jul kan man fundera på läääänge.. :) Men jag tror nog du kommer på nåt fint att ha där! Kram Tilda

    SvaraRadera