måndag 21 november 2011

Kommande sovrum....?

Cyklade hem från jobbet idag en timme senare än vanligt och då var det verkligen becksvart. Mitt lilla cykellyse gjorde inte så mycket nytta utan jag körde rakt på en sten och hör på att dratta omkull.
Får nog snart skaffa mig en pannlampa i alla fall....

När jag gick hundrundan i bland husen så var det förvånansvärt många som redan hade fått upp adventsstjärnor och ljusstakar. 
Jag har siktat in mig på fredag - lördag. Det är mycket som ska göras innan. Jag plockar fram en hel del redan till advent men jag har inte så mycket riktigt juligt utan det mesta går i vitt.
Mysigt när det blir lite mer ljus i alla fönster i alla fall.

Har fortsatt med min sovrumsinspiration medan jag stekte en massa pannbiffar. Var tvungen att kolla in några bilder...


Ett sånt här stort kanske? Inte riktigt min stil i och för sig...


Det här var mer min stil och det fanns fler fina rum och bra tips på hur man kan göra ett bra sovrum på EM-möbler.

Jag tyckte allra bäst om detta i vitt med dressingroom...



Hur eller hur så är det kul att kolla på bilder och småplanera lite även om det är länge kvar tills vi ska göra nåt....


Ha de bra!

Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar