lördag 5 november 2011

Bortbjudna

Efter semestern hade vi en period till mitten av oktober där vi var bortbjudna eller hade folk hemma varje lördag och även några fredagar, jättekul med jag gillar hemmakvällar oxå. Nu har vi haft en "lugn" period blir ofta så när alla hockeymatcher kör igång men ikväll ska vi gå bort till goa vänner.
Ska bli jättetrevligt ser verkligen fram emot detta.

Har precis lagat en tunika som jag köpte nyligen och tog sönder andra gången jag hade den. Är många snören i den och jag fastnade med ett när jag busade lite med Svea.....
Denna får nog bli kvällens outfit :)

Tunika och en underkänning till, båda från B-Young...

...och till detta blanka tights från Vero Moda och boots från Nymans.

Ha nu en riktigt bra lördagskväll, det kommer jag ha :).


Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar