fredag 4 november 2011

Fredag igen...

Så var det då fredag igen - härligt!! 
Idag var det min "långa" fredag så då blev det inte så mycket av kvällen. Blev en hundrunda med maken min i alla fall (så trevligt att få sällskap ibland när man går 2 rundor/dag själv nästan jämt... :)). Vi gick också förbi gravarna. Imorgon är det ju Alla Helgons Dag och då brukar vi alltid gå dit men imorgon kväll är vi bortbjudna till goda vänner så då kan vi inte.
Jag tycker det är så vackert med alla tända ljus på gravarna.
Tog lite kort men tyvärr blev de inte så bra eftersom det var så mörkt.



Efter lite städning så blir det nu hemmagjord pizza som fredagsmat. Sen får det bli fredagsmys i TV-rummet i källaren. Där är vi inte speciellt mycket det är våra tonåringars rum :). Idag har Ludde kompisar hemma som spelar tv-spel så då fick de sitta uppe.

Här är lilla tv-rummet...


Nu måste jag skynda mig ner för IDOL har redan börjat...

Ha en skön Alla Helgon-helg!



Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar