tisdag 8 november 2011

Min vardagsvy!




Så här ser det ut från mitt fönster på jobbet just nu...


På mitt arbete på T-Emballage bygger vi ett nytt lager på mer än 8000 m2. Från mitt skrivbord ser jag precis vad som händer och det händer mycket!!!
Det går väldigt snabbt fram och det är spännande att följa, allra helst när de är uppe på taket och jobbar... Huga! Tur att min arbetsplats inte ligger där!



Tog några kort när jag kom direkt på morgonen. Det var ganska disigt så det blev inte så bra kort.... eller förresten de blev väl ganska fina?




Hela byggnaden kom precis med :)

¨

Tog detta kortet från andra hållet (långt ifrån..) när jag var ute med hundarna för ett tag sen. Bygget har kommit långt sen dess!


Jobbade lite extra idag så det blev inte så mycket kvar av kvällen men nu har jag krupit upp i en varm och go soffa!
Ha en skön tisdagkväll, det som är kvar av den...


Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar