söndag 13 november 2011

Alla Pappors Dag!

Denna morgon blev det lite firande för pappsen här i huset för idag är det ju
FARS DAG!!
En av presenterna han fick var denna:















Denna bok om Malmöpågens liv var nog en populär fars dags-present. Har stått   mycket om boken sista tiden i tidningar, smart att släppa den precis innan denna söndag.... :). 
Måste själv läsa den sen, det verkar som han berättar det mesta i boken...


Efter sena morgonrundan blev det hemma pyssel tills vi åkte på middag hos mamma & pappa och firande min far.
Det blev bara Ludde och jag som åkte dit eftersom Victor var iväg och Thore åkte med Gustav till Skillingaryd för DM-spel. 


Var förstås tvungen att plåta lite efter jättegod middag med kyckling i god sås med dragon (recept kommer...). 
Det var bara de yngre som ville vara med på bild :).


Thelma & Ylva

Billy & Gustav

Men jag fick i alla fall ett kort på mina föräldrar:

Min pappa & mamma!
Blev en sväng till med vovvarna när vi kom hem och tvättar nu det sista.
Visst är det väl skönt att ha en ren tvättstugan när nya veckan börjar :)?
Nu blir det soffan och så ska jag kolla på vem som vinner en miljon i finalen i TRUE TALENT?!


Imon är det ny vecka och nya möjligheter, ha en skön söndagskväll!




Kram Suss




2 kommentarer:

  1. Tack för du tittade in i min blogg, då kikade jag in i din. Så kul. Ska kolla lite då och då. Ha det bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Min son gav sin pappa Zlatan-boken också i fars dag present =) Nu kan du vinna matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

    SvaraRadera