tisdag 15 november 2011

Lite naturfoton!

Som hundägare så är jag mycket ute och promenerar, mest i skogen men den här tiden blir det bara skogen på helgerna.
Ofta när jag ser nåt vackert så tänker jag att nu skulle jag haft kameran med mig... Idag tog jag den med mig och på lunchen åkte jag iväg och tog lite bilder vid Kvarndammen där jag gick förbi för nån vecka sen.
Här kommer de:




 







Efter körning till hockeyhallen så for jag till Maxi och veckohandlade. Eller nja, halv veckohandling, blir nog till att handla på torsdag igen (men då är det Thore´s tur... :))
Var ute på en kall promenad med doggisarna plusgrader när vi startade men det stod på minus när vi kom tillbaks. Skönt - inga blöta och skitiga vovvar!

Sent inlägg idag men jag fick besök så bloggandet fick vänta...


Ha det så bra resten av kvällen!

Kram Suss

1 kommentar:

  1. Mysiga bilder. Det är som en liten idyll mitt i stan det där.
    Annars är det ju så tråkigt och segt att veta vart man ska gå när det är mörkt. Föredrar ju rundor i skogen.
    Men bara snön kommer så känns det lite ljusare.
    Kram

    SvaraRadera