onsdag 30 november 2011

Lillelördag!

Så har vi då avklarat mittendagen.
Lika grått och trist ute som innan och imon är det december... :(
Men idag har vi haft lite lillelördag! Mannen min och jag firar idag 20-årig förlovningsdag så vi dukade lite extra och åt gott hela familjen. Det blev en god middag med ugnsbakad lax med philadelphiaost och rotfrukter och lite chokladpudding till efterrätt.


Igår köpte jag mig en ny kakbok och i den ingick det en "kakmall". Den var jag tvungen att testa så jag bakade lite mördegskakor. Dock lite svårt att få kakorna att släppa från mallen så det var inte riktigt lika smidigt som det stod i kakboken... Men det blev goda kakor i form av hjärtan, ljus, stjärnor m m i alla fall :).




Det var oxå dags för lite mer vörtbröd som jag nu väntar på att de ska bli klara i ugnen.
Ha en riktig skön kväll!


Kram Suss


Såg just på en av mina favvisbloggar att det är tävling och man kan vinna 1000:- på Blackballoon!!
Kolla här!

2 kommentarer:

  1. Grattis till er båda på er förlovningsdag!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Oj vad tiden går fort, grattis på förlovningsdagen.
    Inte konstigt att jag inte minns en tid utan Thore i ditt liv ;)
    Kram Malin

    SvaraRadera